RSS Feed

* * *MORGAINE IS JARIG* * *

Geplaatst op

Morgaine, ons schrijfwonder is jarig.

En dat vieren wij.

Ook omdat haar eerste boek is uitgekomen!

Een stuk indianentaart voor iedereen………!



Kijk op A3boeken uitgeverij…….………….. bij ‘verwacht’

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Joepie een feestje! Alleen komt haar boek rond eind mei uit, maar is nu al wel te bestellen bij http://www.a3boeken.nl
    Ik wil een stuk met zo’n rood vormpje.

    Beantwoorden
  2. Hoera, indianentaart! Wat zal dat smaken, mét een roodstenen mok dampende vuurkoffie, natuurlijk!!
    Annet én Morgaine, gefeliciteerd!! :))

    Beantwoorden
  3. @Annet: Hartstikke leuk gedaan. En Morgaine’s boek gaat een bestseller worden, daar zullen wij VK bloggers wel eens even voor gaan zorgen!!!
    KokopelliReactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  4. Thera, alsjeblieft en jij ook felicitaties met je boek!
    Bart: :)) met vuurkoffie:))
    Kokopelli, zeker weten! 🙂

    Beantwoorden
  5. oeh, ik ben zeer gevleid.. dank je wel Annet, mede dankzij jou is het boek er gekomen (smak)

    Beantwoorden
  6. Och ik had eerst een stuk taart bij je gegeten en toen hoeps naar Morgaine en nu terug om je te bedanken voor de overheerlijke zoete indiaan. Thanks! ;-))

    Beantwoorden
  7. Wat een mooi gebaar van jou, Annet!
    En die Indianentaart is niet te versmaden.
    Een zoete groet, van Coby

    Beantwoorden
  8. Morgaine, lief dat je m’n naam noemde, fier is dat, vandaar dat mijn euforie werd aangevuurd, je boek moet nog verschijnen, maar goed het is alwel te bestellen….jippie!
    Marsjan, het heen en weer ugh lieve Mars;)

    Beantwoorden
  9. Coby, het gaat nu om Morgaine maar ik ben hier nu toch, en ook voor jou taart natuurlijk. Liefs!

    Beantwoorden
  10. Mooi gedaan! heb jij die taart gebakken Annet?

    Beantwoorden
  11. Stretan rođendan Morgaine oftewel, gefeliciteerd met je verjaardag! En met het boek ook natuurlijk. Harstikke leuk!

    Beantwoorden
  12. Kitty, ja zelluf gebakkuh, in vijf minutuh…..
    Zintuigen, weer wat geleerd:)

    Beantwoorden
  13. Harry.C.A.Daudt

    Felicitaties voor Morgaine…complimenten voor jou,als taartenbakster;zal toch geen regendans
    door je Indianen zijn ingezet?(blik…naar buiten).
    Groet&Vieren…dit verjaarsfeest.
    dichterbijgrave

    Beantwoorden
  14. Ik zet nog maar wat koffie neer dan hier..;)

    Beantwoorden
  15. Maria-Dolores

    @Annet,
    ik was al bij Morgaine herself en heb alles bekeken.

    Beantwoorden
  16. Ja Harry, lekker hè, de natuur danst, het was zó droog:)
    Morgaine: ha was ik net aan toe:)
    MD, welkom Maria, ik heb nog taart over:)

    Beantwoorden
  17. Leuk en gefeliciteerd (ik ga zo direct bij Morgaine kijken). Maar geef mijn stukje taart maar aan iemand anders, ik heb net twee bruine boterhammen op…;o)

    Beantwoorden
  18. Bewaar het wel voor je Stripman:)

    Beantwoorden
  19. Mooi hoe de ene blogger de andere helpt. Goed gedaan!

    Beantwoorden
  20. Eline, goed gedaan jochie:)

    Beantwoorden
  21. Dank dat je ons daar even aan herinnert!
    gr eva

    Beantwoorden
  22. Henk van Leuken

    Jij ook gefeliciteerd Annet en de taart geef maar aan iemand anders want dat is niet goed voor mijn cholesterol!………..:)

    Beantwoorden
  23. Eva, ja het gaat ook om het boek….leuk hè
    (ben niet zo in de stemming vanwege O’rijk)
    Henk, een klein stukje mag Henk, zie het boek ‘de mythe van de cholesterol’ *~)

    Beantwoorden
  24. Ohhhhhhhhhhhh, wat leuk, ik ga snel naar haar toe, wat lief van je.

    Beantwoorden
  25. Hieperdepieppiep!!

    Beantwoorden
  26. *hugt annet even helemaal gek*
    Dank je wel lieverd;)

    Beantwoorden
  27. Lief Zilver dat je er bent, mistte je al, hoop dat het goed gaat met oe, x
    Wilma, helemaal hieper:)
    Morgaine, ga met je hoor naar het boekenbal:))en graag gedaaaaaan!

    Beantwoorden
  28. miste dus………….

    Beantwoorden
  29. Lief, Annet..Dit gebaar voor Morgaine.
    Ik heb haar al gefeliciteerd!
    Fijn en waardevol, wat bloggers voor elkaar kunnen betekenen!
    Big Hug:)

    Beantwoorden
  30. Hi Geroma de krullenbol:)
    liefs van hier naar jou;)

    Beantwoorden
  31. hey herderin van de aarde – is het een goed teken dat er niets meer geplaatst werd … ?
    geniet van de lente en het leven !
    xx
    Bert

    Beantwoorden
  32. Hey Bert, ben helemaal leeggeschreven en de tuin is er weer en de moestuin….xx Annet

    Beantwoorden
  33. Gus Bolden

    Annet, ik hou het weblog gewoon soms niet bij.
    Er zou een automatisering systeem moeten komen dat diegene waar je op gereageerd hebt in een data bestand op je comp.komt.
    Nu moet ik helemaal terug naar iets wat ik 3 maand geleden heb geschreven en weet dan welk weblog.
    Zilvertje bijvoorbeeld, toffe dame, maar ik moet helemaal terug zoeken.
    Succes met je tuin en moestuin, maar vermoedelijk zal ik weer helemaal moeten terug gaan om te kijken waar je zit.
    Proficiat aan Morgaine

    Beantwoorden
  34. Gus d’ont worry, kijk maar intuïtief
    doe ik ook, niemand neemt je iets
    kwalijk:)
    heb aparte groenten kunnen zetten
    er is een kwekerij in Gieterveen
    gekomen…………..

    Beantwoorden

Geef een reactie

