RSS feed

10 februari en de eerste citroenvlinder

Geplaatst op

Vlinder15

Vandaag is het tien februari, hartje winter dus en ik zag de eerste Citroenvlinder! Soesja die buiten was zag hem ook en wilde er des kats meteen achteraan…….klein tikje en ze ging gek doen op de bank. Ze wist dat ze dit niet mocht doen……..

Soesja dit mag je niet doen
niet met de eerste citroen
(en ook niet met de laatste)

Doet me denken aan een oude schnap: citroentje met suiker.
Was ook een serie geschreven door Ely Asser.

En dan nogkatvl dit: Soesja Citroen is een jazz-zangeres:) naar wie ik Soesja vernoemd heb.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Een kat die zó goed scheel kan kijken, wordt vast goedgekeurd voor piloot op een F16!

    Beantwoorden
  2. Ik heb inderdaad ook een hyves ja. Die is wel veel later dan het weblog gekomen. Maar natúúrlijk wil ik vriendjes met je zijn. Ik ga je zoeken!

    Hydra

    Beantwoorden
  3. Jeannette Coerts

    Hallo Annet,

    Vanmorgen heb ik metje staan praten en je vertelde over je weblog, dus ik heb gelijk maar even gekeken.
    Leuk, heel veelzijdig en creatief! Ik ga zeker vaker kijken.
    Groetjes,

    Jeannette

    Beantwoorden
  4. Jeannette Coerts

    Hallo Annet,

    Vanmorgen heb ik metje staan praten en je vertelde over je weblog, dus ik heb gelijk maar even gekeken.
    Leuk, heel veelzijdig en creatief! Ik ga zeker vaker kijken.
    Groetjes,

    Jeannette

    Beantwoorden
  5. Hallo Jeanette,

    We hebben onze naam ook wat gemeen zelfs:)
    Heb hier al een tijdje niets geplaatst vandaar dat ik nu pas reageer.

    Ergens onderaan staat dat je me kunt mailen. Maar ik sta ook op Google met adres. Op mijn VK-blog kun je het mailformulier invullen of me mailen. Vanuit hier komt het niet aan in mijn mailbox.

    Plantjestijd komt eraan……ik heb blauwe vergeetmenieten (het lijkt op ossentong en donkere ooievaarsbekken)

    Groetjes van Annet – je kunt ook langskomen

    Beantwoorden

Geef een reactie

