RSS Feed

DINGEDAG

Geplaatst op

Gallery_2

Vandaag is het de dag van dingen. Dingedongedingen. Hoe komen ze erop? Iedereen leest mee over je schouder. Wijl je hier in de Veenkoloniën zit op een zolderkamer van een oud huisje.

Big Brother is watching you.
Big Sisther too.

Zag prachtige weblogs.

Met ongelooflijk mooie foto’s.

Hoe maak ik die hier aanklikbaar?

Ik zou het niet weten.

Maar één zo’n adresje is http://met1knipoog.web-log.nl

Kijk en geniet.

Stormvogels van hier.

Ik schrijf aan de wereld.

volgens mij is het linken gelukt!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Van een ‘ex-patriate’ in Australie….
    o wat een heerlijk journaal/blog/heksenketel.

    Ik hoop dat je me niet kwalijk neemt dat ik de jouwe direkt gelinkt heb aan mijn aap_noot_mies, gewoon voor mezelf. Ik geloof niet dat er iemand is die daar ooit meeleest. (het is mijn eigen ‘tijdverdrijf’ vooral als ’t ‘boze tijd’ dreigt te worden, mijn ventiel dus ha !

    groetjes uit Australie
    mijn naam is Janneke Schlack (53, geboren in 54)

    Beantwoorden
  2. Hello Janneke,

    Heb je weblog bekeken maar mijn ogen gingen zwieren en zwaaien.

    Dus groet van mijn zwieroog en zwaaineus:)

    Beantwoorden
  3. Ha ! Hartelijk dank voor kommentaar op mijn http://aap_noot_mies.livejournal.com/8743.html

    Ik woon al weer 26, bijna 27 jaar in Australie.
    Australie heeft haar verjaardag op 26 januari ( http://en.wikipedia.org/wiki/Australia_Day )
    tussen twee haakjes
    Natuurlijk is dat maar relatief –net zoals met onze menselijke verjaardagen. Alle zielen zijn ouder dan die bepaalde dag…….

    Beantwoorden
  4. Oh, wat goed om te weten.

    Ik ben niet van die dag maar wel gefascineerd door die dag……kom er nooit meer los van………..weet je het wel zeker dat alle zielen ouder zijn dan je geboortedag?

    Ik ben van het onzeker weten maar van het zekere aanvoelen…..

    Aussie vanuit Kreeftenland

    Beantwoorden
  5. O O, wie weet met ALLE zekerheid wanneer ze het eerste ei indoken ?…….. zelfs ik niet :–)
    maar wel, eerst word je in de aarde gezaaid waar de tijd stil staat en alleen ’t kiem hem aan de gang kan krijgen -tic toc. Dan: ’t licht trekt je er (weer) uit. De kneep zit ‘m ergens tussen verlangstzamen en verstlangzamen -komende van ver- die hoge hemel, waar we allemaal weer vroeger of later naar verlangen en dan verlangen we weer terug naar aarde. Onderworpen aan het yoyo effect. Je komt nooit weer op dezelfde geboortedag terecht. Ik kan er nog geen feilloos bewijs van aandragen, maar mijn stelling is dat iedereen ergens als Schorpioen begint. Dat houd je voor eeuwen op je pad (goed of slecht). http://home.planet.nl/~grohner/hulst.html Zie hier b.v. een man die geen tijd verspilde en vanuit ’t aardmannetjes stadium (let op z’n oren, al bestaat het linkeroor alleen in de verbeelding…….) met die reeds oude ziel gelijk aan de slag ging……..

    Beantwoorden

Geef een reactie

