RSS feed

Macaroni tuti per beauty

Geplaatst op

ZwaaihandjeEen dag waarop veel tegen zit en zat. Niets werkte. Niets stroomde. Niets leefde. Alsof het leven weg was. En ineens was het er weer. Het licht ging aan.

Na een aantal koude dagen (ijskoude) dagen is het nu weer zacht, vrij zacht. Vóór dat de winter inviel nog een bonte specht gezien en een onbekende dwaalgast.

Kater Bosje komt hier weer steeds zijn snack halen.
Hij ziet er nu weer beter uit.

Genoteerd onder het maken van macaronischotel xe0 la simple.
Maar de lekkerste gerechten zijn voortgekomen uit doe maar gewoon dan doe je gek genoeg.

Eet smakelijk!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ha gelukkig, ze is er weer! Tussen andere sites door klik ik toch altijd even uit gewoonte op dit linkje in mijn favorieten, en ben helemaal blij als er weer iets nieuws te lezen valt. Dan is het net een klein cadeautje! 🙂

    En koud was het inderdaad, maar vreemd genoeg ruik ik de laatste dagen zomaar ineens iets van lente in de lucht, zie ik voorjaar als ik naar buiten kijk, en proef ik hoop en nieuwe kansen in alles wat ik drink of eet… ja, ook in die heerlijke maar o-zo eenvoudige macaronischotel van eergisteren!

    Grappig hoe mijn dagen lijken aan te sluiten bij de jouwe…
    Groetjes,
    Anita

    Beantwoorden
  2. Hallo Anita,

    Op mijn andere weblog ben ik vaker bezig. Het weblog van de Volkskrant. Of had je het al in de gaten?

    Dat ik aansluit bij jouw dagen of jij bij mijn dagen……wonderlijk. Misschien zijn we elkaar?

    :)) groetjus

    Beantwoorden

Geef een reactie

