RSS Feed

* * * WINTERTUIN * * *

Geplaatst op

We zetten onze
tuin bloot neer
schaamteloos bekijkt
ze haar verlepte bloemen
bijen ruiken aan de
stelen
winterbijen met een
bontjas aan
er hangt een pegel
aan hun neus
klappertandend
gaan ze stampend
lopen
naar een honingtent
waar ze warm stuifmeel
verkopen

gedicht: Annet Lemaire
kunst: Joelle Duran

dit gedicht werd hier eerder geplaatst

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Mooi Haes!:)
    Frap: als witjes:)
    *maak me op voor de storm
    in windkledij, wind en bij
    wachtend op lenteprei*

    Beantwoorden
  2. "Klappertandend naar een honingtent…."
    Geweldig weer, Annet.
    Momenteel waait ut hier nogal, de wind jakkert door de bomen…
    Liefs uit het midden des lands:)

    Beantwoorden
  3. Ik kom eraan:)
    ik hou van wind Geroom (waarom
    zit er geen windteken op?)

    Beantwoorden
  4. Wat jammer dat je deze prachtfoto niet zelf
    hebt gemaakt!
    maar het gedicht gelukkig wel!
    gr eva

    Beantwoorden
  5. Iemand was me voor!
    Maar Eva toch ik dacht nog wel
    dat het een schilderwerk was
    foto’s maken laat ik liever
    aan jou over:)
    groet!

    Beantwoorden
  6. het kleurenoog

    mooi plaatje zo
    x!

    Beantwoorden
  7. Wintertuin met een idyllische plaat.

    Beantwoorden

Geef een reactie

