RSS Feed

KONINKLIJKE BLOEDE

Geplaatst op

foto

De kunnegin
schreedt door
het koninklijk
woud

Daar zat haar
zoon, de prins,
met zijn dikke billen
op een stoel
Hij schoot in zijn mantel
van dooie hermelijnen
naar de everzwijnen en
huppelende konijnen

Ze stak haar neus
in de lucht
ze had zelf ook een
geweer
met een gouden
handvat

Tot ze struikelde
over een bosbaarsje
en ze viel op haar
koninklijke aarsje

Het geweer schoot door
haar schoudervullingen
dwars naar de laatste doods-
onthullingen

Vers: Annet Lemaire ©
Kunst:
Queen is dead by Marilyn Manson ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. de Queen is dead,
    lang leve de queen!

    Beantwoorden
  2. hm… een kerstslordigheidje…

    Beantwoorden
  3. Mooie kerstrede, het is niet alles goud wat er blinkt……
    Lieve groet, Coby

    Beantwoorden
  4. zie het niet Maria, met kerst
    zijn er altijd kruimeltje:)o, het
    inloggen bedoel je, nothing rymed:)
    Het goede veurbeeld geven ze niet
    Coby. Gr.lfs van A.

    Beantwoorden
  5. Tjonge, Annet, wat een zielige kunnegin, maar ja, niet alle kunneginne en kunnige benne nou eenmaal van de gelukkige kant behept…
    Ken u d’r nog hellepe? Anders blijf ge maar thuis, achter uw bord erretensoep en sjokoijs, is toch ook lekker. Enne, vergeet u niet enkele kaarsen aan te lichten voor een gezellige sfeer, voor als de kunnegin toevallig toch binne mocht komme…

    Beantwoorden
  6. Geachte heer van Dord (was het niet?)ik heb zojuist de koninklijke euren van de kunniging gewassen maar zo te zien issut al te laat, reeds…..beuntje kumpt om zien leuntje:)

    Beantwoorden
  7. Tja, de familie van de kunnegin en de jacht, het weet wat… :~)
    Geen fraai veurbeeld…
    En als de kunnegin ons de les leest…o nee, pardon…toespreekt, mogen wij ook wel eens iets zeggen, toch?

    Beantwoorden
  8. Als wij de kunnegin iets willen toezeggen dan moet dan in tienveud wurden ingediend en dan nog…..zij is van beton kijk maar naar dat heur….:) ik had eens gedacht aan een krullenbol!

    Beantwoorden
  9. kben zo lui……en aan het Kerstzombieën…!

    Beantwoorden
  10. helemaol dul van de fluwijn.*
    zzzzzzzzzzzt

    Beantwoorden
  11. hahaha, ja, Annet, de kunnegin is dudeluk van betun, heur heur heb ze altied naast d’r liggen op d’r nachtkastje. Ze noemt het heur dag en nacht helm…

    Beantwoorden
  12. Er zou eigenlijk een haarwet
    moet komen voor meer variatie
    in het koninklijk kapsel!
    Welterusten Johan!

    Beantwoorden
  13. rommert boonstra

    dat was geen koningin van stand, zoals heer bommel een heer van stand was. maar ze heeft wel koninklijk gebloed, waarvoor hulde.

    Beantwoorden
  14. Arme prins! Zijn mammie dood…..

    Beantwoorden
  15. de kunnegin.. haha:)

    Beantwoorden
  16. Oh wat heerlijk!
    Prachtig!
    gr eva

    Beantwoorden
  17. de moppersmurf

    ik hou niet van toespraken!

    Beantwoorden
  18. Ik zit me tranen te lachen, ze schoot in haar voet?

    Beantwoorden
  19. Karin: de mammie van het everzwijntje, dat is laf, wie doet er nou zoiets?
    Morgaine en Eva: 🙂
    de moppersmurf: het laat mij ook blauw:)
    Zilvertje: dat wordt nog onthuld die vullingen houden veel tegen:)

    Beantwoorden
  20. Hoe kan het nu weer dat ik van dodelijke gedichtjes ineens heel vrolijk wordt…

    Beantwoorden
  21. Op die tijd nog geen drup Annet…echt niet!

    Beantwoorden
  22. Begrijp dat de vulling dus er dik was, ja, velen zijn gevuld met teveel vulling die er niet toe doet, men schiet dan in eigen voet.

    Beantwoorden
  23. Rommert: namens de koningsfazant: dank
    Zilver: Trix wil altijd schoudervullingen, de uitdrukking in eigen voet schieten ga ik even opzoeken, oh ja ik voel het aan, g g g g g g , lachen als een gans:)

    Beantwoorden
  24. Zwol: ach ik ben een grazer:)

    Beantwoorden
  25. hallo Annet,
    Aan een dode koningin hebben wij imkers niks.
    Ik ben benieuwd naar onze 3 koninginnen.
    In januari gaan ze hopelijk weer aan de leg.
    Fijne dagen verder.

    Beantwoorden
  26. Nee de bijenkoningin is erg belangrijk!
    Leuk dat bijen aan de leg kunnen zijn.

    Beantwoorden
  27. het kunstplaatje: aaaah de dode bij met haar angeltje….echt lief…nou ja dood maar wel lief….
    freule Annet ik vind het een sjiek vers. Want een koninklijke aarsje is er een met een goud ‘randje’!!

    Beantwoorden
  28. Aah, ja, soms snap ik hetzelf helemaal niet:)) weet ik niet meer wat ik geplaatst heb, hier beginnen holle vaten met zinloos geweld, jongens met knalvuurwerk, ze kunnen het beter in hun a. steken, hoe erg met al die dieren, ga dan in de stad wonen, dan hoor je hier niet, dit was een lifeverslag van het platte land…maar ja in Hilversum was het ook niks met oudjaar, knal, knal, lalderaldal
    Liefs van de freule aan Marsjanneke!

    Beantwoorden
  29. The Queen is death – kan ook van The Smiths zijn natuurlijk …
    Tja, de gevaren van jagen en met geweertjes spelen hé …
    Moge alle buskruitpoeder nat zijn vanaf nu !

    Beantwoorden
  30. Dank je Bert
    als ik jou
    niet had:)
    symbolisch dan hè..

    Beantwoorden
  31. goed gevuld doet me denken aan siliconen
    ;>}}}}

    Beantwoorden
  32. silliconenbillen…indertijd las ik dat Alex schoot vanaf een stoeltje……zo sportief:(

    Beantwoorden
  33. Het Koningskind groet u derhalve…..:
    Dank voor uw koninklijke woorden.
    En da we dr nog moar looang vaan moggu kenieten…
    Lieve groetjes…::))

    Beantwoorden
  34. Je hebt Heure Majesteit mooi toegesproken, Annet. Toch vind ik jou vele malen koninklijker….
    Een diepe buiging
    Hydra

    Beantwoorden
  35. koen-drijfveren

    majesteit toch das niet handig!Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden

Geef een reactie

