RSS Feed

*******HOERA ZILVERTJE IS JARIG!******

Geplaatst op


Ons weblogmopje,  de clown van het sentiment en de lach is jarig! En dat vieren wij! Wij zijn allemaal zo blij met haar en het zonnetje dat in haar woont.

Voor haar en haar suikerhartjes feliciteer ik haar, de ster die op mijn en menig digipad kwam.

Zij leve lang
hoera hoera
zij leve lang
hoera zij leve
lang hoera hoera
ZIJ LEVE LANG HOERA!

LANG ZAL ZIJ LEVEN IN DE GLORIA
HIEPERDEPIEP!

164 kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Voor iedereen is er taart en een rode dopneus!


uit mijn trefzekere ko(s)mische sterrenboek: 18 november: de dag van het temperament!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Lieve Annet, dank je wel, zit hier gewoon met vaargeulen onder mijn ogen, je had me al zo blij gemaakt, met je mooie paardje.
    Ik heb een neus opgezet en zit naar die foto te kijken en denk waar is dat, hoe komt ze daar nou aan? Je bent een lieverd, ik voel me echt jarig door jou xxxxReactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  2. ik ga een lied neurien en een borrel drinken

    Beantwoorden
  3. He Cor! I
    Ik bedenk me net, dat ik mijn profiel moet veranderen.

    Beantwoorden
  4. Lieve Zilver het is je
    van harte gegund, sterke
    drank is er niet maar wel
    een slaapmutsje en een
    feestneus:)
    doeiiiiiiiiiii en sliep wel:)

    Beantwoorden
  5. Cor ik hoor je brommen
    het klinkt heel genoeglijk:)
    ha, je bent op het scheetkussen
    gaan zitten, hiiiiiiiiii:))

    Beantwoorden
  6. Hé Zilvertje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat het zonnetje dit nieuwe levensjaar maar veel mag schijnen en er veel zonnetraaltjes in jouw leven en je pad zullen binnenkomen……Dikke kus en lieve groet, Coby en wat een mooi gebaar en wens van Annet..

    Beantwoorden
  7. Ha Coby, Zilver in the picture, dat mag weleens!
    Ze is ons hartelapje toch zeker…
    Hartekus van Annet
    x Wij zijn de vrouwen van de kruizen! 🙂

    Beantwoorden
  8. Dank je Coby, ja, lief van Annet he, jullie zijn zo lief voor mij, dat doet zo goed.
    Annet, je schrijft wij zijn de vrouwen van de kruizen, ja, dat is een waarheid als een koe en wat zijn we sterk en wat plukken we de mooie momenten en we hebben elkaar en dat maakt de wereld een stuk leefbaarder en grappiger. Meisjes ik ga slapen xxxxxxxx

    Beantwoorden
  9. Ik ook lieverd
    dag, dag….

    Beantwoorden
  10. Een beetje laat maar alsnog aanbevolen. Lief van je… en Zilvertje is het gegund, zoiets liefs.
    Zilver, van harte!

    Beantwoorden
  11. leuk en attent Annet en natuurlijk dikke felicitaties voor Zilver
    gr. hippo

    Beantwoorden
  12. Hieperdepiep Hoera!!!
    Wat een mooi en lief gebaar, Annet!
    Een feestdag, dikke klapzoen voor Zilvertje :)))
    ZE LEVE HOOG ZE LEVE HOOG
    ZOO HOOG ZOO HOOG
    ZE LEVE HOOG!!!

    Beantwoorden
  13. Van harte gefeliciteerd Zilver. Ik ga een wijntje op je drinken vanmiddag. (ná het voordragen:)
    Mooi, Annet, mijn tweede wijntje is voor jou )

    Beantwoorden
  14. Van harte gefeliciteerd Zilver :-))
    lief van je Annet :-))

    Beantwoorden
  15. rommert boonstra

    gefeliciteerd. ik stuur een mooi belichte wolk en een half maantje.

    Beantwoorden
  16. Een dikke kus voor Zilvertje…..
    Op jouw blog gegeven, mooi mens 🙂

    Beantwoorden
  17. Eline
    Hippo
    Bart
    Dianne
    Heer Lot
    Rommert
    Scramblex
    Ik stuur het door:))

    Beantwoorden
  18. Wat een mooi gebaar Annet!
    ZILVER, VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELE JAREN!

    Beantwoorden
  19. Ik heb haar AL GEFELICITEERD. Groet en fijne dag!

    Beantwoorden
  20. ik ben een beetje laat, maar kom ook van buiten de stad. Van Harte, Zilver!! En ik sluit me aan bij alle complimentjes aan jouw adres :-).

    Beantwoorden
  21. Ach jouw bijdrage had ik nog niet gezien, ik heb haar ook in het zonnetje gezet.
    Maar het is vast nooit teveel, toch?
    Lieve Zilvertje, van harte!

    Beantwoorden
  22. Mo
    Zwollywood
    Maria
    Thera
    Hoop dat jullie naar haar dag gaan.
    (ja ik weet het Zwol:))
    Leuk Thera, kom even te kiek’n

    Beantwoorden
  23. koen -drijfveren

    hoi annet, dan ga ik nu snel naar Zilver!gr,koen.

    Beantwoorden
  24. Attent Annet! Hiep hiep hoera voor Zilver!!!

    Beantwoorden
  25. Wat heb je dan prachtig gedaan voor Zilvertje!
    Goud waard!
    gr eva

    Beantwoorden
  26. Hey Koen! doen:)
    K, joei….!
    Eva: golden girls onder elkaar:)

    Beantwoorden
  27. In de gloria in de gloria 🙂

    Beantwoorden
  28. Ik feliciteer je hier Zilver xxx- want je zit vast stiekum mee te kijken wat we over je schrijven….

    Beantwoorden
  29. Annet, nogmaals dank, lieve mensen, ik voel me vandaag gewoon een filmster, of een bw-er een bekende weblogger, ik geniet er van, terwijl ik best wel een heel verlegen kant heb, allemaal een dikke Zaanse kus.

    Beantwoorden
  30. Kom net van Zilver af met een flink stuk in de kraag…
    Dank, Annet, voor jouw mooie link!

    Beantwoorden
  31. Daan: Unit Gloriajaja:)
    Rami: hoop dat je nog lang Z. ging 🙂
    Zilver: snap hoe je je voelt, het had bijna gesneeuwd…..zooo romantisch, geniet ervan dikke Drentse kus terug (met hooigeur)
    Johan: zonde van je jas:) dank jou

    Beantwoorden
  32. Geen dank, hoor, Annet, kheb intussen wel een nieuwe jas aangetrokken (*_*)vraagt: wanneer gaat Annet weer een mooie bijdrage schrijven over het artiestenleven?

    Beantwoorden
  33. Wat een lief en prachtig gebaar, Annet!
    En Zilver ga ik alsnog, persoonlijk feliciteren, ook al is het dan wat laat…
    Lieve Groetjes van hier!::))

    Beantwoorden
  34. Geroma: blogtijd gaat snel! (*_*)

    Beantwoorden

Geef een reactie

