RSS Feed

***Kinderblog: HET GEHEIM VAN DE WATERKRISTALLEN***

Geplaatst op

fotoHarmonieuze woorden vormen harmonieuze waterkristallen. Groene vingers: zitten vast aan liefdevolle handen. Liefde (aandacht) doet groeien en bloeien. Laat alles leven.

Hallelujah, zei het geitebokje
en sprong over de hooiberg

Waterkristallen reageren op mooie woorden en vormen dan de mooiste kunstwerken.

Dit is wetenschappelijk bewezen (gelukkig)

Wij bestaan uit water
De aarde bestaat uit water

Aai de aarde en alles wat erop leeft.

Klik hier voor het geheim.

kunst: Moederliefde Brenda Witbreuk

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Kus van mij, prachtige foto, diepe woorden:)

    Beantwoorden
  2. Ja, affirmaties werken, mooie bijdrage aan kinderblogdag, Annette..
    Lieve groet, CobyReactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  3. Dank
    namens het leven
    Morgaine:)

    Beantwoorden
  4. Heb ervan gehoord, wonderlijk waar…
    – Leuk, dat geitebokje!
    Dag!

    Beantwoorden
  5. Gedachtenkracht
    Coby, liefs:)

    Beantwoorden
  6. Altijd even een
    (relati)veer erdoor
    Ekajana:)

    Beantwoorden
  7. Mooie bijdrage Annet.

    Beantwoorden
  8. Even gelezen en geluisterd, de affirmaties…
    the power of positive thinking…
    ik zie het geitebokje springen, boordevol vertrouwen…
    groet, Bart 🙂

    Beantwoorden
  9. Martha Vosbeijer

    Heel mooi Annet.

    Beantwoorden
  10. Mooi …;o)

    Beantwoorden
  11. Bart: weer haarfijn aangevoeld
    van dat geitebokje…..
    groet & groet:)

    Beantwoorden
  12. Stripman: 😉
    Martha: (*_*)

    Beantwoorden
  13. Gelukkig vandaag ook een glimlach!

    Beantwoorden
  14. Hallelujah …!

    Beantwoorden
  15. Zwol: is het nog eng voor je?
    It’s a long way to Tipperaree:)

    Beantwoorden
  16. Enigma: even tied veur een veer:)

    Beantwoorden
  17. Mooi Annet 🙂

    Beantwoorden
  18. Ina Dijstelberge

    Alles stroomt…

    Beantwoorden
  19. Kjel: dank je:)
    Ina: let’s go with the flow…

    Beantwoorden
  20. de kracht van liefdevolle gedachten
    het omgekeerde werkt helaas ook
    ik ben voor een dag van de liefdevolle gedachten
    wat een kracht zou daar niet vanuitgaaan!

    Beantwoorden
  21. Het klinkt mij heel bekend, dank voor de vertelling, Annet!

    Beantwoorden
  22. Doranne: dat wel natuurlijk:)
    maar daar wordt een mens en een mensenkind niet vrolijk van, in die zin, je denkt jezelf de grond in, als een bol of knol is wel leuk denk ik! Mooie gedachte, iets voor een groepsblog?
    Gropsbloeg wilde ik tikken:)
    Johan, man van mijn hart:)

    Beantwoorden
  23. teder aanbevolen … 🙂

    Beantwoorden
  24. Mooie bijdrage Annet :-))

    Beantwoorden
  25. het geheugen van water…
    aanbevolen!

    Beantwoorden
  26. Oh Bert ik word helemaal week
    van dat woord teder:)
    Heer Lot: dank u:)

    Beantwoorden
  27. Dianne: ja de dromen en het onthouden, dank je:)

    Beantwoorden
  28. Hoi Annet,
    Nee ik heb jouw brief nog niet ontvangen. Het is dus echt slakkenpost dit keer ; )
    Het gaat steeds beter met mijn zoon gelukkig, heel hartelijk dank voor het meeleven.
    Ik ben benieuwd naar jouw brief !!
    Veel liefs

    Beantwoorden
  29. Heel waar is dat wat gezegd wordt: als ik iets loslaat, komt er iets nieuws voor terug. Daar kan ik iets mee. Het is op verschillende manieren waar.

    Beantwoorden
  30. Hoi Monique, het lijkt wel via een andere lijn: je post is al weken geleden gepost, wat gek!
    Vlfs, A.
    Eline, heb je nog op de kristallen geklikt, erg interessant en wetenschappelijk onderbouwd, zegt mij niet zoveel maar voor Ramirezi b.v. wel:)

    Beantwoorden
  31. Halleluja…
    Zei de geit
    en plaatste een aanbeveling!
    (mooi)

    Beantwoorden
  32. Singing in the Rain! Absolutely!
    Met gekke bokkesprongen…soms

    Beantwoorden
  33. koen scherer-drijfveren

    erg waardevolle en veelzeggende afbeelding en goed beschreven!

    Beantwoorden
  34. Lieve zus, aandachtig ook de link gevolgd en het boek besteld, had er ooit wel eens iets over gelezen, maar was het vergeten, dank je wel voor dit prachtige geschenk, want dit is de sleutel naar het land dat vrede heet.

    Beantwoorden
  35. Koen: alsjeblieft:)
    Zilver: wat ben je toch leuk, waren er maar meer Zilvers…xxx

    Beantwoorden
  36. Liefdevolle bijdrage aan elk levend wezen..
    Kus van mij!

    Beantwoorden
  37. mooi en oooh zucht losgelaten

    Beantwoorden
  38. Vandaag is het boek aangekomen, samen met Blancie om beurten gelezen en bij het eerste verhaal zei die lieve meid: ik heb het helemaal begrepen, jij zegt dat ook altijd al, maar dan anders. Ben onder de indruk van de mooie manier van de boodschap brengen, dank je dat je me zo vaak op een goed spoor zet.

    Beantwoorden
  39. Leuk dat Blancie dat zegt
    want dat klopt inderdaad
    de tekst is van Wayne Dyer
    en wat die man zegt paste
    mij precies, ik dacht ook
    zo in zijn boek Niet Morgen
    Maar Nu. Een eye-opener van
    het eerste uur. Hij is van het
    nuchtere menstype als dr. Phil.
    Geen gezeur, genieten! Heerlijk
    zulke mensen….

    Beantwoorden
  40. Kjel: had je over het hoofd gelezen:)

    Beantwoorden
  41. rommert boonstra
  42. Mijn geluid stond wat hard, dus ik schrok me rot van al die affirmaties…
    maar wel wijs…

    Beantwoorden
  43. Rommert: …
    Ramirezi: ha,ha, harde wijze lessen:)

    Beantwoorden
  44. Een luchtige bijdrage over water:). Het is bijna zover dat ik ALLE Kinderdagbijdragen heb gelezen 😀

    Beantwoorden
  45. Marijke van der Scheer

    O, je hebt zo gelijk, Annet. En het weer zo mooi opgeschreven. Alle kinderen zouden dit moeten weten, of het moeten leren thuis en op school.
    Liefs, MarijkeReactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  46. Och Antoine wat een klus….
    Ja Marijke als ik dat vroeger had geleerd…..
    ‘als’ dacht vanavond nog aan je…….lfs

    Beantwoorden

Geef een reactie

