RSS Feed

(**) CRAZY WOMEN (**)

Geplaatst op

foto
De leukste vrouwen (vind ik dan) zijn vrouwen die gek durven doen. De vrouwen die clown durven zijn. Wat was het lachen om Lucille Ball. Aan de vrouwen van de serie Absolutely Faboulus was het even wennen maar ik bleef kijken en langzaam begreep ik het. Hetzelfde heb ik met Catherine Tate. Ik wou graag lachen dus bleef kijken maar het lachen kwam niet. Wel knap geacteerd! Langzaam begin ik nu haar typetjes te begrijpen.

Humor, om even aan jezelf te ontsnappen en te ontstijgen aan de ernst van de aarde.
 
Catherine Tate… een vrouw van deze tijd met de humor van deze tijd.
 
foto: Internet

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Lucille Ball en Absolutely…… zijn zwaar mijn favorieten humor vrouwen.
    Jammer dat ze niet meer te zien zijn
    Leuk blog:)

    Beantwoorden
  2. leuk!! weet nog niet of ik ga kijken… om mijn eigen prille, nauwelijks ontdekte humor er niet door te laten beïnvloeden, snap je??

    Beantwoorden
  3. Prachtig!! I can do that!!! Ha ha, en zonder zelf een spier te vertrekken! Ik zou het niet kunnen.

    Beantwoorden
  4. Ha Niko, ze komen vast nog een keer en ik vind ze steeds leuker worden, gerijpte humor)
    Maria, je humor was altijd voelbaar en dit filmpje is hilarisch, take it easy, indeed)
    K: wat een droge hè:)

    Beantwoorden
  5. Vrouwen met humor :))
    Da’s pas lachen !

    Beantwoorden
  6. @ Annet, The Lucille Ball Show, tja dat waren nog eens tijden in zwart-wit televisie. Over Mr Ed het sprekend paard en the Man from U.N.C.L.E. maar even te zwijgen.
    Mooi plaatje,mooie tanden en vooral die koontjes van wangen… en zie ik daar permente wenkbrauwen?
    "My favorite husband " zou ze er meer hebben?
    "Put your sweet lips a little closer to the phone, let’s pretent that we together all alone….." dat liedje denk ik er nu direct bij!
    Met favoriete groet,
    R

    Beantwoorden
  7. *Scram: hij is fijn:)
    *Krijg: those where the days, maar humor is van alle tijden maar niet in alle landen, geloof ik, hoewel?, permente brauwen die wenken)

    Beantwoorden
  8. Met succes geprolongeerd!:
    In de herfst van 2007 wordt al weer voor de tiende keer de cursus ‘lachen met vrouwen voor gevorderden’ georganiseerd door belangenvereniging ‘de kip of het ei’
    plaats: west wladiwostok, stalinallee 2
    u bent weer van harte welkom in het buurthuis op 26 oktober.
    de koffie staat klaar!
    gr. hippo

    Beantwoorden
  9. Hee..Annet..
    Wat een leuk filmpje. Nou, mij kreeg ze dus wel aan het lachen!!!
    heerlijk, die Crazy Ladys….
    Vroeger keek ik ook naar Lucille…Die stem van d’r..!!!
    Fijn weekend alvast en bedankt voor ut filmpje.
    Er zou eens meer gelachen moeten worden::)
    Lieve groet, Geroma

    Beantwoorden
  10. *Hip: ahum, m’n diploma heb ik al, ahumdrum, dank voor de uutneudiging:)
    *Hi Geroma, heeeeeeerlijk hè, volgens mij komt Cat Tate vanavond weer op de buis:))
    Groeteliefs!

    Beantwoorden
  11. rommert boonstra

    ik vrees dat ik behoorlijk wereldvreemd aan het worden ben. catherine tate? nog nooit van gehoord.
    maar goed dat ik wat contacten in de blog wereld heb. tot nu toe vond ik margareth thatcher de grappigste.

    Beantwoorden
  12. Cath, mij aanbevolen door mijn zoon, samen gekeken, en ja toen zag ik de humor ineens.
    lang leve de humor

    Beantwoorden
  13. Ja, als kind lagen we dubbel om Lucy Ball…
    Ik moest erg lachen om het filmpje…doe ik toch effe, een makkie! :))
    Zal zeker eens meer gaan kijken naar Catherine Tate…ik kende haar niet…
    Groet Bart

    Beantwoorden
  14. *Rommert: vanavond komt Tate op de buis, the iron lady, did you mean that, what did you mean then, what, say it, what! (immitatie van Tate))
    *Doranne, yes! 🙂
    *Bart, onvergetelijk is ze Lucy Ball, vanavond komt ze dus, half tien op twee, Catherine Tate dus:)

    Beantwoorden
  15. Ja, erg leuk Tate, en Ab Fab, Lucille, en Bette Midler maar die is op pensioen denk ik…
    Ook een aanrader is "smack the pony" op Canvas, dinsdags 23.00 uur, allemaal maffe vrouwen-sketches !

    Beantwoorden
  16. Nou, ik ga kijken, vanavond om half tien op de VPRO, ben wel toe een een beetje ontspanning, komt mooi uit! Is het meteen een KIJKTIP voor de vrijdagavond geworden, Annet :))
    En die Smack the pony die Annelies noemt is ook aan te raden, ga ik ook weer volgen…

    Beantwoorden
  17. Daar was ik dus hartstikke fan van als kind. Lijkt om mijn moeder een jaartje of 50 terug, trouwens…

    Beantwoorden
  18. Abfab en Lucille Ball, bij alletwee heb ik buikkrampen van het lachen gehad. Dat gekke mens van abfab doet tegenwoordig wel iets anders, op TV?
    groetjes
    rené

    Beantwoorden
  19. Een beetje gek, das precies was Annet zo aantrekkelijk maakt

    Beantwoorden
  20. koen -drijfveren

    te gek!

    Beantwoorden
  21. *Annelies: O, leuk Smack the pony, was die al kwijt, nu toch te zien, dank voor tip, snelle geestige scenes, ongelooflijk wat die Britten kunnen, want het kost wat, ik noteer het:)
    *Kijktip Bart, zekers, was het vergeten er bij te zetten, zag in die quizz ervoor ineens familie, m’n halfbroer Cor samen met Annie M.G. wat een verrassing! Voor mij onbekende beelden. Wat een avond:)
    *Rami: wat leuk je moeder, schattig:)
    *Viktor: ja geweldig Abfab, ja ze doet iets of deed iets, speelde een ouder iemand geloof ik, iets braafs staat me bij, groetjes ook
    *Manus: oh ja joh:))

    Beantwoorden
  22. *Koen, Mad dogs and Englishmen:)and women….

    Beantwoorden
  23. Hallo Annet,haha, dit is leuk! Ik kende haar/het ook niet, ik kijk niet zoveel t.v. Maar dit is echt de moeite waard. Dank je wel voor de goede tip!
    Hartelijke groet, Coby

    Beantwoorden
  24. Hoi Coby, het is wel een kijktip waard dus, gisteren viel het wat tegen maar toch ook weer leuke momenten:)
    Hartegroet voor jou

    Beantwoorden
  25. Gisteravond gekeken. Hilarisch was de trouwscène, geweldig! :))

    Beantwoorden
  26. *Bart, mooi hè:))

    Beantwoorden
  27. Dagelijks kan ik mezelf met humor bekijken. Natuurlijk heb ik zo mijn serieuze momenten, maar je moet zo af en toe ook gewoon even lachen. Dat houdt het leven licht 😉
    Een schaterlach!
    Hydra

    Beantwoorden
  28. Hoi Hy, dacht nog aan je…
    vandaag is er de blues……
    hoort erbij…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

