RSS Feed

Geplaatst op

Volgens P. (geboren in de week van teruggetrokkenheid) die hier was (ondanks die week) zie ik er leeftijdsloos uit. Altijd leuk om zoiets te horen.

Zij ziet er zelf ook jeugdig uit en ook nog slank. Ik moet bekennen (van wie weet ik niet) dat ik van dikkerds hou. Het oude gezegde ‘dikke mensen houden van gezelligheid’ gaat op. Uitzonderingen daargelaten. Dat is erg, dik zijn én een naar karakter hebben.

Eh, bon.

Ici, je suis.

Silkeannet_enprofile

Silke is bijzonder fotogeniek en showt graag. Met zo’n vriendin gaat alles makkelijker. Had ik maar een ingebouwd paard of een inwonende dappere hond. Maar ik ben geboren in het jaar van de kat. Schuwe wezens, eigenlijk. En dan nog die verdraaide steenbokascendant.

Het weer vandaag:

somber

warm

vochtig

groeizaam

De paarden briesen en de wind waait.

En ergens wacht de liefde.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Hoi Annet, je ziet er strak uit hoor, dat zeggen wij tegenwoordig hier altijd !!! Zelf ben ik ook gevuld, maar toch 10 kilo minder nu, dat heb je als de gewrichten het niet eens zijn met je eigen opvatting over gevuld zijn 😉 Het was verplicht afvallen 😦 Ik hoop dat alles goed gaat in het Drenthse land en ik laat even mijn linkje achter van het weblog dat ik toch maar weer begonnen ben, wat zal ik zeggen, ik kan het gewoon niet laten en zit al weer diep met mijn neus in de boeken en mijn hoofd in de wind, laat de stofkonijntjes nog maar even spelen.

    veel liefs vanuit het Zeeuwse

    Beantwoorden
  2. Hoi Monique,

    Ja zo lijkt het nog wat! Zag vorige week twee enige vrouwen bij Oprah. Beiden waren zeer dik en superleuk! Ik zag Hanneke Groenteman, is een oud vrouwtje geworden, wel leuk natuurlijk maar zo oud. Dik (ik vond haar helegaar niet dik) vond ik haar zo mooi. Dat ze daar zo ontevreden over was. Maar misschien moest dat ook wel qua bot- en beendergestel.
    Stofkonijntjes: leuk!

    Liefs oet ’t Noord’n

    Beantwoorden

Geef een reactie

