RSS Feed

Dark rows

Geplaatst op

Darkrows2

Welkom in mijn webloghuis waar ik graag mezelf wil zijn. Zonder inmenging van buiten af. Heb je wat te zeggen? Klop dan eerst aan en neem een bloem voor me mee of een brood. Of laat me een nest jonge katjes zien of biedt een puppy aan. Het liefst een golden retriever. Hoewel ik denk dat ik hem of haar ter plekke opeet. Nou ja, bij wijze van spreken dan. No money no pups. Dat was vroeger anders. Dan las je gewoon: jonge hondjes af te halen. Ik was eens op een site waar ze 800 euro vroegen voor een Labadorpup. Achthonderd euro? Tweeduizend gulden? Yes Sir! En de dierenarts kan er ook wat van. Of het niks is. Het houden van dieren is nu voor de rijken. De armen kunnen luis krijgen en vlooien. Gratis.

Even over het nieuwe klimaat. Gaan heksen mee in het nieuwe ritme? Al die rituelen gaan die nog op? Wiebelig vlieg ik op mijn stok en zie het landschap. Was nog even in het verre oosten en zag al dat water. Het water in Bangladesh en in China. Ik zag de miljoenen auto’s terug van vakantie in Frankrijk. Ik zag de uitstoten. Ik zag de mensen hun huizen schrobben in Engeland. Aangeslagen door de zoveelste overstroming.

En dat mensen op een gewonde aarde met snel smeltende ijskappen nog wilden gaan peuren naar gas en olie, toen brak mijn hart.

Toen brak mijn toekomst voorgoed.

We zullen de einddatum onder ogen moeten zien.

Alle Mayakalenders stoppen rond de 21e december 2012.

LIEVE AARDE IK HOU VAN JOU

(is ook een boek van een wijze betrokken vrouw: Irene van Lippe-Biesterveld)

Ik weet het, ik ben niet alleen.

Gelukkig zijn er bladen zoals Imagine die het lef hebben er wel over te praten.   

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

Eén reactie »

  1. Imagine a world

    Verbeeld je een vervuilde aarde
    – Gezondheidsbeschermende voeding (waaronder genmanipulatie)
    – Chemisch geparfumeerde woonkamers
    – Weerraket om het elders te doen laten regenen

    Mijn dierenarts heeft geen enkel belang mijn hond te zien wanneer ik slechts medicijn bij hem wil bestellen. En mijn huisarts zit met drie verschillende produkten van het poeder dat hij me wil voorschrijven op zijn bureau. Chemische economie.

    Verbeeld het ego – paradijs

    een fan
    🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

