RSS Feed

Een luchtje

Geplaatst op

Mijn woorden plaats ik even niet op het krantenlog. Het ligt daar vol landmijnen en er lopen wezens rond met bommen. Bommen vol met afkeur en zelfhaat. En zelfhaat is anderenhaat. Je kunt het triljoen maal zeggen maar het komt niet over. Als je minnetjes blijft denken over jezelf omdat je nog vol zit met onopgeruimde pijn en ongeheelde wonden en je gaat niet op z o e k naar het hoe en waarom dan blijf je een ongeleid projectiel. Tenminste als je die gevoelens op anderen afreageert.

Ik leg mijn woorden in de kosmos ergens in de buurt van Venus of de Maan. Of gewoon op een niet te duiden plek. De kosmos is eindeloos. Vreemd dat we onszelf dan zo insnoeren in beperktheden. Alle mogelijkheden zijn er om breed en voluit te denken.

Maar mijn hersenpan is moe. Het is een hapjespan.

Zouden er nog mensen die hersens eten?

Wouter K. misschien?

Sommige Chinezen?

Soms durf ik het niet aan om na te denken over de mens en zijn handelingen.

Ben veel bezig met Engeland en hun vaarders.

Ik stem me af op de overkant en wens jullie het beste.

Wishing you good luck and an angel.935 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. woorden, het zijn maar woorden. Waar draaite het echt om ion ons leven? daar zijn geen woorden voor…
    liefs en fijn weekend

    Beantwoorden
  2. Eeeh: ik ben nog lang niet van plan om bij de engeltjes op bezoek te gaan!

    Beantwoorden
  3. Máár woorden?
    De engel is voor de Engelsen
    snap dat dan! 🙂

    Beantwoorden
  4. De engelen bezoeken ons, jaweeh, jaweeh!

    Beantwoorden

Geef een reactie

