RSS feed

*NIETS IS ZEKER. DAT IS ZEKER*

Geplaatst op

fotoDoor de dagen gaan onder regie van de zon en voorspelde onweersbuien Roze frambozen, mondgericht onder handbereik Paardenruggen in crème en bruin hun ruggen als uitdagende bankjes waarop ik niet zitten durf Het zijn ongeoefende sofa’s die op hol kunnen slaan Toch blijft het oppassen met ogenschijnlijk lome tuinstoelen Ze kunnen gaan jiven of jumpen net als je voor zekerheid wilt gaan gedicht: Annet Lemaire kunst: Willem de Kooning?

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Op een andere manier
    kan ik niet plaatsen
    omdat de pc op
    apegapen ligt

    Beantwoorden
  2. ook kan ik niet aanbevelen, leider

    Beantwoorden
  3. Maar ik wel..pats.. twee rode frambozen voor jou:)

    Beantwoorden
  4. Maria-Dolores

    aanbevelen??
    wieso??
    das machen nur die Wilden!!

    Beantwoorden
  5. Mooie bijdrage Annet.
    Je gedicht vandaag mooier dan de afbeelding van waarschijnlijk de Kooning.

    Beantwoorden
  6. Morgaine: :))
    Maria: :))
    Scram: eerlijk? dankje:)

    Beantwoorden
  7. Martha Vosbeijer

    Wat spreek je heerlijk tot mijn verbeelding. Vooral bij dat laatste: "Ze kunnen gaan Jiven of Jumpen net als je voor zekerheid wilt gaan".

    Beantwoorden
  8. Knal alweer een paar aanbevelings.
    Hoe is het Annet…hebben jullie al een paar beste donderklappen gehoord gisteren…en bakte de regen ook met emmers uit de lucht misschien?

    Beantwoorden
  9. als je al de tuinstoelen niet meer echt vertrouwen kan …
    prachtig – deed me even denken aan het album ‘De geverniste zeerovers’ van Suske en Wiske, waarbij de helden het moeten opnemen tegen o.a. een aantal tot leven gebrachte meubels in een boze bui … 🙂

    Beantwoorden
  10. *Martha Vosbeijer:) graag spreek ik tot uw verbeelding:)
    Jiven en Jumpen vast met hoofdletter?
    *Zwol: nee niets, het beven went al, het is net als bij Toon Hermans met de Sint, ‘waarom zegtie niet meteen in welke hoek hij die rommel gooit’ je weet met dat geflits niet waar je aan toe bent, als Donar nou met bloemen gooide……..
    *Bert, 🙂 merci, groeteliefs:)

    Beantwoorden
  11. .en toch ondanks dat ik jouw woorden ook mooier vind dan de Koonings schilderij….vind ik zijn schilderij ook mooi.ik heb veel werk van hem gezien en hem decennia lang gevolgd.de man had echt wel iets te vertellen……..
    jeghils

    Beantwoorden
  12. Mooi verwoord weer annet :-))

    Beantwoorden
  13. *Jeg, hoe het komt weet ik niet maar ik vind het ook prachtig!
    liefs van hier:)
    *Dank u heer _ Lot:)

    Beantwoorden
  14. Lieve Annet, mijn hart slaat op hol bij je mooie woorden. Over de kunst, ik houd meer van jouw poesjes en andere beestjes, mensjes en plaatjes, die maken me blij, of laten me de wereld scherper zien. Als ik weer werk heb, kom ik weer bestellen, maar ik verdien nu te kort om de mussen te voeren.
    Kus, lieve zus!

    Beantwoorden
  15. Ja, Donar met de bloemen is beter dan met de earappels!

    Beantwoorden
  16. *Zilver: leuk dat je dat zegt, vind het erg leuk om aandacht te besteden aan de vele kunstenaars die er zijn en hun scheppingen om ze onder de aandacht te brengen, er zijn zoveel mensen die mooie dingen maken…..
    ik kom zo even bij je, kuske:)
    *Zwol: precies, al die earappels…….en die jukgezuchten,
    oké ik snapput, gooi het er maar uit liefie:)

    Beantwoorden
  17. Annet, ik ben er zeker van dat ik dit heel apart vind van jou!

    Beantwoorden
  18. *Fravapa: ha leuk Frap, dank voor je bezoek:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

