RSS Feed

**OOGHOEK**

Geplaatst op

fotoTelkens zie ik
mensen voorbijfietsen
Maar het zijn coniferen
die wuiven in de wind
Telkens zie ik mensen
voor het raam staan
maar het zijn weer
die coniferen
Soms zie ik coniferen
fietsen
Maar dan zijn het
mensen die voor
mijn raam staan

Tekst en tekening: Annet Lemaire

(vanmiddag mijn log ‘Nestbouwers’
geplaatst en weer weggehaald,
sorry er waren al reacties)

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Jaap van Nieveld Goudriaen

    Het licht springt op rood
    Het licht springt op groen
    In Gieterveen
    Is altijd wat te doen :-))

    Beantwoorden
  2. Zie je het nou Jaap:))!

    Beantwoorden
  3. ik heb wel eens in de schemering op de hei gedacht dat er een grote vent stond, maar het was een jeneverbes

    Beantwoorden
  4. @ Annet..
    Knap weergegeven , de beleving van dit lieve katje over tsja, wat nou wat is voor hem/haar…Die tekening is geweldig grappig en zo lief..
    Groetsels van mij.

    Beantwoorden
  5. Mooi Annet!
    De tekening is vooral fantastisch 🙂

    Beantwoorden
  6. Zo zie je nog eens wat, Annet. En er is veel bij te denken. Gelukkig zijn het geen geraniums of sanseveria’s ( of hoe schrijf je dat?)

    Beantwoorden
  7. Ik zou ze snoeien om van het gewuif af te zijn
    😉

    Beantwoorden
  8. Je illustraties zijn natuurlijk geweldig x

    Beantwoorden
  9. *Geroma: dank je wel:)
    *Scramblex: kinderkrabbeltjes niet:))
    *Oliphant: oh ja, zou ook nog kunnen, lekker om daar achter te zitten:)
    *Innoxia: :))en :))

    Beantwoorden
  10. hippocampi

    wat een leuk, grappig gedicht!!!

    Beantwoorden
  11. Leuk, zowel tekening als gedicht 🙂 kom je nog even welterusten wensen voor straks 🙂

    Beantwoorden
  12. *Hippocampi: dank je:)het gedicht
    is al wat ouder maar het kan
    nog mee:))
    *Heer Lot: thank you, kan dat
    goed gebruiken, hoewel het
    al luikt:)

    Beantwoorden
  13. wuivende coniferen
    zeggen welterusten tegen Annet;)

    Beantwoorden
  14. dahaaaaaaaaaag coniferen
    fijne dagen
    liefs

    Beantwoorden
  15. Soms heb je dat wel eens, zo door het raam heen, ik schrik er wel eens van…

    Beantwoorden
  16. *Morgaine: goeiemorgen alweer:)
    *Lais: liefs
    *Ramirezi: ja dat klopt…

    Beantwoorden
  17. Gelukkig nu je eigen tekeningen, dat zijn de mooiste en wat prachtig wat je geschreven het, ik krijg het er koud van, dikke, lieve kus en een Pinksterknuffel. Ik ga weer even naar je mooie kaarten kijken, daar word ik erg blij van en vele met mij.

    Beantwoorden
  18. *Zilver, je bent een schat, een zilverschat. Ik heb wel de bibbers want het gaat weer onweren. Vorige keer was het flits, boem en dan weer flits, boem, dus vlakbij. De hond had uit wanhoop het kattendeurtje opengekrabt. Ze mocht toen naar boven op het bed.
    Erg dit klimaat.
    Hoe ga je ermee om?
    Enzo.

    Beantwoorden
  19. Ja, ik ben er dol op, ik ben voor weinig dingen bang, ik ben bang voor dingen waar geen mens bang voor is, ik zwem als een hond, ik ben bijna verdronken bij mijn tweede zwemles en heb daarna altijd geweigerd, niet slim, maar ja, bang zijn is erg dat weten we allebei en ik heb mijn rijbewijs, maar vind het doodeng, al ga ik over een poosje wel weer lessen nemen, want ik heb nog zoveel plannen.
    Hier is het een rustige nacht, ik had al op mijn weblog geschreven, dat je maar lekker bij mij ik bed moest komen liggen, dan zouden we lekker kunnen praten over grappige en verdrietige dingen en elkaar op de rug krabben, want dat is erg lekker en dan keten we de hele nacht door en dan is het zo licht en dan zijn we het slechte weer helemaal vergeten.
    Liefs en kus.Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  20. zinnen verzetten

    anneteke, wat een leuk bomenvers
    en wat teken je mooi en vrolijk!

    Beantwoorden
  21. Zo werd ik vroeger genoemd: Anneteke, hoe weet je dat? Dank je wel voor je reactie ZV:)

    Beantwoorden
  22. zinnen verzetten

    ik weet van niks
    maar door je tekeningen
    vond ik je plots een anneteke
    in positieve zin, dat is

    Beantwoorden
  23. Fietsende coniferen! Hi hi dat lijkt me best een leuk gezicht! Poes is in elk geval tevreden, zo te zien. Leuke tekening!

    Beantwoorden
  24. Ofcourse in a positive way, (kom net van een Engelse weblog:)
    Bye, bye ZV
    *hoi K. dankoewel:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

