RSS feed

**DE ZWEEDSE KOK**

Geplaatst op

Eergisteren op het log van Hydrangea zag ik Kermit de kikker zingen.
Meteen ontdekt waar alle muziek vandaan komt, de aanklikbare muziek
dus. Daarna wat opgezocht van de Zweedse Kok, één van mijn favoriete
creaties van Jim Henson. 

Ik hou van poppen, van poppentheaters, van vlinderpoppen, van spaghetti,
van Zweden, van koken, van lachen dus hierbij!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Yep dat is absoluut een favoriet :-)!

    Beantwoorden
  2. Hoi Flaxorca, hoe gaat het?
    Leukere speukeuteu:)

    Beantwoorden
  3. Zag en hoorde ik, moet het zijn maar ik kan gek genoeg niet meer verbeteren….

    Beantwoorden
  4. Maria-Dolores

    ANNET!!!! dat vind ik nou het leuke van het blog: ik denk al jaren dat ik niet zo stom ben om naar die Muppets show te kijken, maar vandaag heb jij het over de Swedish Chef, ik ga er toch maar even kijken, en lach me rot. heb gelijk de donuts, de eieren, de cake en die neef van ‘m ook maar even bekeken… kon precies net een oppeppertje gebruiken omdat ik allerlei vervelende ziektes zat te vertalen :-(.

    Beantwoorden
  5. *Maria: soms komen dingen precies op tijd:)

    Beantwoorden
  6. Was altijd benieuwd naar het sterrenbeeld van Jim Henson en dacht aan Tweelingen maar hij is een verwand teken: Weegschaal!!

    Beantwoorden
  7. chicken.. soup.. chicken in the soup… chickensoup!:)))

    Beantwoorden
  8. Ik was/ben vooral fan van de twee oude mopperaars op het balkon – hadden altijd van die leuke dodelijke commentaren …
    En Miss Piggy natuurlijk … 🙂

    Beantwoorden
  9. Marijke van der Scheer

    De Zweedse kok in categorie Drenthe. Dat vind ik ook wel humor.
    Hij is leuk!
    Groet uit een ander deel van Drenthe van Marijke

    Beantwoorden
  10. *Marijke: Alles maak ik hier in Drenthe:)

    Beantwoorden
  11. heuzdiemeuzdie…
    chicken in du basket
    huzmeuzemeuheu…
    chicken in du seup…
    zweedse kok maakte er altijd een mooie puinhoop van (voorloper van al die veel minder leuke tv-chefs?)

    Beantwoorden
  12. Mijn favoriet blijft Miss Piggy. Vooral als ze kwaad wordt. Maar die Zweedse kok, die was ook leuk, zong die niet altijd erbij?

    Beantwoorden
  13. Zwollywood

    Haha, wat een lol.
    Je bent bijna jarig hé!Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  14. ja de zweedse kok!! ;-))

    Beantwoorden
  15. haha ja die zweedse kok 🙂
    leuk dat filmpje erbij 🙂

    Beantwoorden
  16. *Bart: heb je nog aangeklikt? Dit was de leukste voorloper:)
    *K: je kunt aanklikken…Miss Piggy, enig!
    *Zwollywood: jij ook Zwol, wist je dat al:>))
    *Marsjan: :>))
    *Heer Lot: :>)

    Beantwoorden
  17. *Morgaine: gelukkig no frogsoup:)
    *Bert: ja hoe heten ze ook alweer: Waldorf en ….? even opkoekelen….:>)

    Beantwoorden
  18. Dat was weer even genieten en hardop lachen. Heerlijk dat je elkaar zo kunt inspireren he?
    Blij dat je je weg naar de filmpjes en mueziek hebt gevonden. Er zitten soms echte juweeltjes tussen.
    Jim Henson ( de Muppet’s Pappa, zeg maar) wist met die poppen toch mooi het alledaagse absurd te maken en vice versa. En soms, zoals in het liedje van Kermit, ons te raken met een niet mis te verstane waarheid.
    Een poppenknuffel en een spagettizoen
    Hydrangea

    Beantwoorden
  19. Hoi Hydrangea, ik las dat Jim Henson van de 24e september was, een dag vol fantasie en een reizigersnatuur en nog meer frappante dingen.
    Ik mis zulke mensen zo.
    Kermiliefs:)

    Beantwoorden
  20. Starry Night

    Jaaa, de Zweedse kok en Fozzie Bear, allebei favoriet hier!

    Beantwoorden

Geef een reactie

