RSS feed

**KORT VAN STOF**

Geplaatst op

Droogte, een storm, kale akkers
gevolg: zandstormen!

foto
Vorig jaar schreef ik: bietenzaad en kunstmest tussen
je tanden. Nu: stof tot nadenken……….

foto

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. wat een stof pffff, hopelijk gaat de boel niet branden!
    ik doe een regendansje vandaag
    liefs

    Beantwoorden
  2. *Lais: gelukkig is het hier vrij kaal, in dit geval is het gelukkig, errug he

    Beantwoorden
  3. stof tot nadenken 🙂

    Beantwoorden
  4. tja – de minder leuke kant van zomer in april (ofte de opwarming van de aarde …) – ik merkte het vandaag ook tijdens een boswandeling hoe droog het allemaal was. – geen maartse buiten, geen aprilse grillen …

    Beantwoorden
  5. *Heer Lot: ik had ook allerlei stofjes in m’n hoofd, op hoop van regen, dit is geen doen
    *Dusty: het is raar en straks misschien erg veel regen, de aarde laat zich niet zomaar uitbuiten, ze is ziedend, ziet ons vast als een luis in de pels, o, jee

    Beantwoorden
  6. Een vraagje voor het pennel: wie is toch Marijke die ik bijna overal tegenkom? Is zij een webengel?

    Beantwoorden
  7. Hup, daar heb je ze weer … 🙂

    Beantwoorden
  8. Manus met stofbril

    Heb ik ook wel eens, dat je dingen niet scherp ziet, zelfs tranen in de ogen krijgt, maar dat ut achteraf overwaaiend stof blijkt.

    Beantwoorden
  9. Hoi annet,
    Stof zijn wij en tot stof zullen wij wederkeren.
    En Marijke is een alleraardigste banketbakkersdochter.
    gr. hippo

    Beantwoorden
  10. jeumig…stoffig…onheilspellend

    Beantwoorden
  11. *Galadriel: fijn dat je meeleeft!
    *Manus, waar is je lachje
    *Hippocampi: zo is het, mmmm je zult zo’n vader hebben:>)met zo’n beroep dan, ik heb een vriendin met die naam en nog een medelogster die ik nooit meer zie, vandaar mijn vraag

    Beantwoorden

Geef een reactie

