RSS Feed

**KONING ONBENUL**

Geplaatst op

fotoHet zou warm worden
Het is half April
IJsberen, poolvossen, sneeuwhazen glijden voorbij
De mensen lachen, zuipen, zonnen, zingen,
oh wat zijn we blij dat me neus van vore zit en niet opzij

tekst: Annet Lemaire
kunst: Bruce Daley

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. De ijsbeer liet zich niet vangen…..ik ga een vissie voor hem vangen, is er nog vis?

    Beantwoorden
  2. Aan een vissie heeft de ijsbeer niet genoeg. Het erme beest zal van z’n ijsschots worden verdreven omdat we opwarmen…ik ben benieuwd hoe de aankomende zomer wordt.

    Beantwoorden
  3. Vis.. kilo’s vis voor de ijsbeer, zalm voor de koning van de ijsschotsen!

    Beantwoorden
  4. Heel raar dubbel gevoel is dat.
    Wat fijn, dat prachtige weer.
    En tegelijkertijd die keerzijde.

    Beantwoorden
  5. ’t voelt als ijsberen in de tropen

    Beantwoorden
  6. maar mag ik toch een beetje lachen?

    Beantwoorden
  7. Puf, ik zit hier op een hete zolder en heb last van tropenkolder.
    Waar ga ik heen? Naar Kolderveen.
    *Dank Zwol, Morgaine, Eline, Hippocampo en Galadriel voor de reacties:>)

    Beantwoorden
  8. Manus lacht zont zuipt zingt: where has Annet gone

    Beantwoorden
  9. Moet altijd wel weer wennen aan de warmte. Maar het wisselt in Nederland ook gelukkig nog steeds een beetje met het weer. Dus over een paar dagen misschien weer minder warm. Dat vind ik hier zo fijn.

    Beantwoorden
  10. ik geniet wel van het prachtige warme weer, en die ijsbeer? die kan ook best wel zwemmen
    liefs

    Beantwoorden
  11. Okido, niets aan de hand dus, dan ga ik ook maar lekker slapen……grrrrrrrrrr

    Beantwoorden
  12. Hij is bij mij goed voor een glimschater…

    Beantwoorden
  13. Goh toch? Hoe ga je hiermee om, wegstoppen, verstoppertje spelen, ik weet het niet.

    Beantwoorden
  14. Het is heel erg vreemd. Van 15 graden naar dik 25, heel veel mensen kunnen er niet goed tegen, zo ook mijn zoon. Hij heeft veel moeite met het schakelen van koud naar warm en hij is niet de enige !!!
    Veel liefs !!

    Beantwoorden
  15. Dank voor je support Monique. Ik voelde me de enige gister. Husband is ook nooit ongerust. Hij is meer van deze tijd dan ik.
    Liefs terug!

    Beantwoorden

Geef een reactie

