RSS Feed

**Of ik je nu wel of niet zie, dat maakt me niet uit, zei mijn broer**

Geplaatst op

fotoVoor Eva en Philippe Jammer dat je vader jullie nooit heeft gebracht naar dit stuk land Altijd dat excuus van geen tijd Terwijl iedereen weet dat dat een smoes is van de eerste orde Nu ben ik jullie kwijt verloren in ondoordacht leven Jullie zullen nooit weten wie ik was Maar misschien komt dat later veel later pas We allemaal verdwenen zijn in een grote zoutwaterplas Na dertig dagen van regen komen we misschien elkaar onder water tegen Gedicht Annet Lemaire © foto: Eva en Philippe uit het familiebluesarchief

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Was er maar knallende ruzie, dan was er tenminste wàt! Nu is er niets. Alleen dat zwijgen, dat eeuwige zwijgen.

    Beantwoorden
  2. Klinkt inderdaad niet best, Annet.
    Sterkte
    (Ivy)

    Beantwoorden
  3. Dank je Ivy, dit duurt al zooooo lang…..

    Beantwoorden
  4. Je kunt ze ook brieven gaan schrijven…verwacht geen antwoord…heb het er niet over…….maar schrijf over jezelf…je leven…je paarden…je home….en als het niet kan nog langer te zwijgen….dan kun je vragen waarom ze je doodzwijgen….hoe lijkt dát?

    Beantwoorden
  5. Alles stuurde ik ze en ben daar ook welkom. Maar nooit een kaartje, een vorm van belangstelling, weet je Zwol ze zijn van Koninklijke Huize, je mag altijd het bordes op en dan achteruit naar beneden. Dank voor je berichtje. Zie titel toen ik vroeg naar het waarom?

    Beantwoorden
  6. moedermethond

    Proef ik iets van herkenning?

    Beantwoorden
  7. Wat herken je Moeder met golden retriever?
    Zilver: je kent het al, denk ik

    Beantwoorden
  8. ojee annet:(

    Beantwoorden
  9. Leerschool:>(

    Beantwoorden
  10. ijskastmoeder

    Als je blijft gaan hou je het lijntje open, is dat een optie? Niet gemakkelijk, wel sterk. En dat ben je.

    Beantwoorden
  11. tsja……
    Moeilijk om hier iets zinnigs over te zeggen.
    Ach en wee hoor je al genoeg.
    Maar wat is echt kwijt????
    gr eva

    Beantwoorden
  12. Vervelend, zulk soort situaties. Je kunt ze jammer genoeg niet uitkiezen, je familie. Ik herken dit ook heel erg hoor !! Gelukkig zijn er ook altijd nog vrienden en bekenden !!
    heel veel liefs
    Monique

    Beantwoorden
  13. Oww Annet toch….niet verdwijnen in die zoutwaterplas. Ik werp je een reddingsboei toe.
    Toch: nietsbreekt de banden helemaal..ook zwijgen niet.
    Liefs
    Hydra

    Beantwoorden
  14. Hoe herkenbaar, maar dat maakt het niet minder pijnlijk voor je
    knuffel

    Beantwoorden

Geef een reactie

