RSS Feed

**Sterretjes zien**

Geplaatst op

foto Voor het eerst een smaailie geplaatst. Op een dag moet je dat gewoon eens doen.

Mijn vorig ingetikte logje is verdwenen. Dus dan maar opnieuw.

Het verdwenen log staat …………. hiernaast:>)

Vorige week dacht ik weer eens na, welke dag niet? – en een gedachte sloeg in als een kleine komeet.

Aan deze weg, dit veen, wonen de vier elementen naast elkaar.

Hier woont de lucht
Hiernaast het vuur
Daarnaast het water
En daar weer naast de aarde.

Gemini en Aquarius
Sagitarius en Aries
Scorpio en Pisces
Virgo en Capricornus

Als een sterrenslag bij heldere hemel!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Het centreren is niet gelukt dus

    Beantwoorden
  2. Heer Lot wees me op de emotietekentjes

    Beantwoorden
  3. Wie ziet wat hier verkeerd is gegaan. Wat ik eerst intikte staat nu hiernaast. Ongrijpbaar is techniek ook! Zweverig!

    Beantwoorden
  4. Moonfairy 2e Lentedag

    prachtig plaatje
    groet van Moon

    Beantwoorden
  5. hihi….heb je je dag niet helemaal Annetje?
    Geeft niet hoor, komt wel weer goed.

    Beantwoorden
  6. *Dankje Moon
    *Asdale: wat een glamourfoto, mooi!

    Beantwoorden
  7. k. van vulpen

    in de virtuele wereld zijn nog andere elementen, waartegen je het moet opnemen Annet! :-))

    Beantwoorden
  8. Leuk hoor die smaaaaailies. Misschien komen er nu wel meer. Iemand heeft het hek geopend en hupppeldepup wilde smilies! En hoe voelt het je eerste smilie? ;-))

    Beantwoorden
  9. *van Vulpen: ik neem het op:>)
    *Marsjan: een gewetensvraag:>)

    Beantwoorden
  10. Had je het in je infoblok geplaatst?
    Bij mij zijn ook soms zomaar dingen weg…. maar dan heb ik het wel over burgemeesters.
    Hij heeft spijt Annet, help, wat moet ik doennnnnnnnnnnnnnnnnnn?
    Ik ga ook mijn schortje ophouden, kan wel wat sterrengruis gebruiken. KUSSSSSSSSSSSSS1Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  11. Hahaha, en wat een smiley, die eerste!
    (Ben in je in zo’n ‘shoot to kill’ bui, Annet?)

    Beantwoorden
  12. En ook nog even met (honden)neus 😉

    Beantwoorden
  13. *Kan ik me voorstellen Zilver! Smijt nooit een diamantje weg. Volg je hartje? Goeie raad is duur, al weet ik nooit precies wat dat betekent:>)
    *Canina: och, de schat:>)

    Beantwoorden
  14. *Canina: ik zag er iets grappigs in:>)

    Beantwoorden
  15. *Zilver: zie je Zilverzus zo kijk ik nou en loop erin:>)))

    Beantwoorden
  16. wow @ smiley 😀

    Beantwoorden

Geef een reactie

