RSS Feed

**LENTETEKENS**

Geplaatst op

foto

Vanmiddag nog donkergrijze wolken

ze dreigden met hagelbuien

die pijnlijk plopten op alles in knop

en bovenop een hazenkop

een vroege lijster zong een sexy lied

de zon scheen haastig door de kamer

het sloeg de wolken spattend uiteen en

zonnestralen vielen spetterend door

het winters vijverriet

Annet Lemaire © kunst: Marx Hubbard

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Misschien heb ik deze al eens geplaatst?

    Beantwoorden
  2. ‘k Weet het niet, Annet.
    Wat ik wel weet is dat ik het ‘pijnlijk ploppen op alles in knop’ een lekker-bekkende zin vind!

    Beantwoorden
  3. plastisch beschreven, het weer, mooi!
    En (weer) fijne illutstratie!

    Beantwoorden
  4. *Canina: dank je Canina
    *Bart: dank je Bart

    Beantwoorden
  5. Lekkerbekjes, hmmmmmm, maar de zee wordt leeggevist, is de zee al leeggevist? En dan?

    Beantwoorden
  6. Misschien komt de zee ons dan halen. Dan pakt ze ons. Eindelijk gerechtigheid.

    Beantwoorden
  7. Waarom bakken de fransen, de zweden, de turken, de italianen zulk lekker knapperig brood en broodjes en wij van die weke bolletje?

    Beantwoorden
  8. Bolletjes
    Bol-letjes
    En mag je nu wel of niet een gedicht citeren van Annie M.G.? Die zoon die Flip zit nogal op de centen. De erven van Annie. Wat zal ze kwaad zijn om die kleingeestigheid.

    Beantwoorden
  9. Ik heb even op ‘voer aangevinkte acties uit op bovenstaande commentaren’en wat betekent ‘klik om deze reactie te bewerken’?

    Beantwoorden
  10. grappige tekening (de paashaas die zich voorbereidt op drukke tijden ?)
    wat betekent ‘klik …’ : gewoon met het pijltje van je muis op je reactie gaan staan en klikken – en dan kan je die reactie veranderen of aanvullen …Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  11. Dag lieve Annet, ik ben er weer een beetje, dikke kus en mooie weervrouw ben je!

    Beantwoorden
  12. Hi Bert: er plopt iets op de hazenkop, kwam wel goed uit, hazen als engelen die weer engeleieren brengen, dank je voor de klikuitleg:>)
    Zilver: we gaan door diepe dalen, een hazenengel zal je halen, iemand die van alles in je aura houdt xxx

    Beantwoorden
  13. Annet, je bent lief en een troost.

    Beantwoorden
  14. MOOOOOOOOOOOOOOOOI
    "dat pijnlijk ploppen op alles in knop", is ook aan mij besteed mooie volbekzin
    liefs

    Beantwoorden
  15. Dacht nog aan je Maan………
    Groetedoet en lievelaai want het gaat aan de waai.
    :>)

    Beantwoorden
  16. Lais: eierkoeken van jou, ik ga ze maken, dank voor het recept op je log

    Beantwoorden
  17. Eierkoeken, mmmmmmmmmmm, maar ik doe aan de lijn. ivm bikinitijd. Anders pas ik ook niet meer op mijn superkroket, als mijn billen nog ronder worden.

    Beantwoorden
  18. Fijn verteld, Annet!

    Beantwoorden
  19. @Eline, dank je!

    Beantwoorden
  20. Voor mij zijn er gelukkig tenten en wigwammen of tipi’s:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

