RSS feed

**IK MIS TEKENFILMS **

Geplaatst op

fotoNaast die ene en die andere heb ik nog een weblog. Het is mijn katten- en mopperlog. Vanmiddag wilde ik er een blogje plaatsen maar het verdween nergens heen. En ik had al een voorgevoel! Maar ja, tegen de wind geslagen natuurlijk en nu zit ik met de gebakken peren. Ik schreef dat de laatste tijd de verdwenen poezen, voor altijd opgenomen in de kattenhemel weer eens langskwamen. Waar ze nu zijn is het heerlijk, ze jagen naar hartelust en luieren in altijd groene weiden. Zij jagen op vogels, bij gebrek aan muizen en wij jagen ook op vogels. Wij laten anderen op ze jagen. De zogenaamde kippenvangers. Een akelig beroep waar je geen beter mens van wordt, dunkt mie (zou de buurvrouw hier zeggen). Zachte Joep kwam langs, hopjesvla. Met zijn aparte kleur. Asha, de Chinchillapers met haar gouden ogen en lange grijze haren keek me aan. Asha, het knappertje van de kattenkudde, het geitje. Ook Pax, de cyper van de hooizolder kwam terug in een droom. Alles was goed, alles kwam goed op het eind. Waar maken we ons druk om? Dit zei de binnendroom, m’n innerlijke kattenstem. Waarom vangen muizen geen katten? In tekenfilms gebeurt dit wel. Wat mis ik de tekenfilms, ze zijn voorgoed verdwenen van de buis. Van die leuke tussendoortjes. Om nou een paar uur naar tekenfilms te zitten kijken lijkt me niks. Ik mis: the Pink Panther, Tom en Jerry, MiepMiep met de racekoekoek. Ik mis zelfs Popey the Sailerman. En Comedy Capers! En ‘s nachts als iedereen slaapt kun je mooie films zien. Nu zitten we weer in de terreur van de sport. Ik mis een zender met diepgang. Er is nog zoveel moois dat ongezien blijft. Maar wat er wel is. Kan ik de netmanager even spreken? Joehoe! plaatje: internet

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. verkeerd plaatje geïmporteerd….vader is bij het hooi…..

    Beantwoorden
  2. Het is Popeye, maar ik zit te werken op m’n ouwe appeltje en erachter zit ook een oud appeltje:>)

    Beantwoorden
  3. ’s nachts uit het raam die ik de prachtigste dingen…

    Beantwoorden
  4. Dik dook Danus:>)

    Beantwoorden
  5. Maria-Dolores

    ik BEN de netmanager, mevrouw, de mensen willen helemaal geen diepgang meer, daarvoor is u dus te laat.

    Beantwoorden
  6. He Annet, de radio is mooi, luister je ook Bommel? Kus van je bijna halfzus uit het Zaanse koekjesland waar met verlangen wordt uitgekeken naar standweer.

    Beantwoorden
  7. @Morgaine: maumau
    @Maria-D.: graag een spirituele zender netmanager, de mensen hunkeren ernaar, luistert naar het volk@Zilver: ja dat hoorde ik van Bommel, tsja de radio staat hier al de hele dag zowat aan en kan na blikseminslag alleen maar radio 2 ontvangen:>)

    Beantwoorden
  8. Nou, wat raar, wij haden vandaag last van harde knallen, twee jaalstragers waren een vliegtuig aan het vangen, doodeng, veel gesneuveld, maar het journaal vertelde er niks over, wel de plaatselijke tv.
    Kun je ook radio luisteren op je pc, doe ik vaak. Welterusten prinses zusje op elke wang een kusje.

    Beantwoorden
  9. Oi va voi, Zilver, wat een toestand en niets op het snoerjaal?
    Nee ik luister nooit naar de radio per pc, hij staat boven. Ik heb nog twee franstristors. Maar waar zijn die leuke fekentilmpjes toch? Als luchtig tussendeurtje?
    Liefs

    Beantwoorden
  10. Help ik sta op de voorpagina!

    Beantwoorden
  11. Gisteravond al!

    Beantwoorden
  12. Tsjees Zilver:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

