RSS Feed

**Verjaringskalender**

Geplaatst op

fotoTriest zo’n verjaardagskalender Al die overledenen die jarig zijn

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Lieve Annet, ja, een hele lijst van data waarop lieve mensen jarig zijn, maar niet meer bij ons, nooit meer een kus, een taartje een knuffel, ik blijf ze missen.
    Van wie is die mooie tekening met holle ogen?

    Beantwoorden
  2. Lieve Annetta,
    Hoe kan ik je troosten, al die prachtige mooie mensen, zij die je raakten en met wie je kon delen, zij die er niet meer zijn.
    Weet je, soms troost ik mezelf met het idee dat ze me geraakt hebben. In mij leeft misschien een fractie van hen voort. Dat helpt een beetje.
    Dikke, lieve kus.
    Kom Lieverd, we gaan een kopje thee drinken en koekjes eten. We hebben nog wat te vertellen en te delen. Dat wordt giechelen. 🙂

    Beantwoorden
  3. Zilver: dit waren kalenderkaarten er stond helaas niets bij, wat is het donker, ik zit steeds aan de verkeerde typnootjes:>)
    @Jezzebel: dank voor je mooie woorden Jezzebel, het bericht dat ik plaatste was eigenlijk grappig bedoelt. Ik ben erg in voor thee, koekjes en giechelen, ik zie je mooie ogen al voor me:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

