RSS feed

***LINKE SOEP***

Geplaatst op

fotoEr liepen vreemde wezens door de soep ze hadden gnik ze hadden geens ze trokken aan hun buideltas ze liepen in een rare jas ze hadden een groentenlach en vette ogen droegen een lange vermicellineus omdat ze logen Annet Lemaire © Kunst: John Keates

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. grappig – al hoef ik het bijgeplaatste beest niet meteen in mijn soep tegen te komen … ūüôā

    Beantwoorden
  2. Ik vind het een bijzonder leuk dier:)

    Beantwoorden
  3. Ha…dat gedicht over de soep ga ik voorlezen aan mijn dochter (een minemeut met eten), maar dat diertje mag wel langskomen bij me

    Beantwoorden
  4. @Bert, Morgaine, Galadriel: vond dit gedicht in een schrift van vorig jaar, wat een hoop aanbevelingen, dank!

    Beantwoorden
  5. Marijke van der Scheer

    Bij ons thuis vroeger hadden wij, kinderen, altijd heel erg te doen met het maggiflesje. Steevast riepen wij in koor als iemand maggi in zijn soep spoot/schudde: hij spuugt, hij spuugt! zielig!
    Kweet niet waarom we dat vonden , maar we vonden het.
    Mooie dag gewenst uit Emmen!

    Beantwoorden
  6. Misschien was dat ook wel zo Marijke:>) Wat weten wij van het gevoelsleven van een flesje Maggi? :>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

