RSS feed

** Harige honinghommels en bijen met laarsjes**

Geplaatst op

fotoZilveren waterbijen en harige honinghommels in een vroege lentebui met regenlaarsjes en een pluutje bezoeken lentebollen in een regentrui eten stuifmeelballen in een honingzjuutje Deze voorstelling werd mede mogelijk gemaakt door: Annet: idee en tekening Vagebond: zette de tekening in beweging Zilvertje: was het animeermeisje en aanvoerder van deze act oorspronkelijk waren de bijen heel groot maar dit kon niet geplaatst worden

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. OK..hier opnieuw mijn aanbeveling….voor de zinderende bijtjes…met parapluutjes…waar háál je het toch allemaal vandaan?

    Beantwoorden
  2. leuk. ze zijn er vroeg bij dit jaar…

    Beantwoorden
  3. Oh, te gek! Het is zo leuk en je eigen kunst vind ik zo mooi en lief en grappig.
    Het is net als of ze echt vliegen
    Kus.Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  4. Het zo lief en schattig!

    Beantwoorden
  5. ik wou eigenlijk net hetzelfde schrijven als zilver, maar wou er ook nog grappig aan toe voegen … 🙂

    Beantwoorden
  6. Even iets vrolijks in het nat en grijs.

    Beantwoorden
  7. geweldig vind ik ze 🙂
    alsof ze even stilhangen en zo dadelijk hun vliegweg vervolgen…..
    liefs

    Beantwoorden
  8. Kwam nog even naar die schatjes kijken, zag dat ik weer een heel woord vergeten was gister, sorry!
    Ik heb weer veel mensen blij kunnen maken met je mooie kaarten

    Beantwoorden
  9. Een heel leuk logje…en ook zo’n leuke samenwerking! Complimenten dames!
    Hydrangea

    Beantwoorden
  10. Merci cherie. Vagebond is een mannetje:>)

    Beantwoorden
  11. Ja inderdaad Lais, grappig opgemerkt, vandaag is het heftig, het weer
    Bert: dankjewel ook aan Zilver, Zwol en Maria

    Beantwoorden
  12. Lieve Annette,
    En een denkaanjeberichtje voor jou, dikke KUS
    jes
    XXX

    Beantwoorden
  13. Héé Inn, denk ook vaak aan jou en probeer me voor te stellen hoe het met je gaat. Doe,doe en vollemaanskus.

    Beantwoorden
  14. Oeps…. ik bied nog even mijn excuses aan Vagebond aan 😉
    Hydrangea

    Beantwoorden
  15. Haha, is niet arg heur Hydrangea:>))

    Beantwoorden

Geef een reactie

