RSS feed

**DOLLEN EN DROMEN**

Geplaatst op

foto

dollen, maar niet te
te lang
eenzaamheid ervaren
maar niet bang
wetend dat je omringd
wordt door fijnmazige
regen
en een wimpertje
zon
alles roept tussen
aanrecht en stal
een plant, een boom,
een dier dat wacht
en richt m’n blik naar
binnen
in gekeerde pracht

Annet Lemaire ©

kunst: Zhang Guanghai

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. een wimpertje zon……alles roept tussen aanrecht en stal… mooie veelzeggende regels….een lekker gedichttje, annet

    Beantwoorden
  2. Ben je niet ingesneeuwd?

    Beantwoorden
  3. Fijn Cor.
    Help Zwol!

    Beantwoorden
  4. ‘Eenzaamheid ervaren maar niet bang….’ Dan kun je alles aan. Laat wat het leven in petto heeft maar komen…. Truste.

    Beantwoorden
  5. dat is de goede instelling……fijnmazige regen en een wimpertje zon die een mens kunnen verblijden….
    mooi Annet, wanneer je er zo over denkt….
    in gekeerde pracht naar binnen kijken….daarin herken ik mezelf ook…

    Beantwoorden
  6. Ben er stil van, mooi Annet!

    Beantwoorden
  7. Moet ik je stoep schoonvegen…of de paarden hooi geven morgenvroeg?

    Beantwoorden
  8. Voeg hier niets meer aan toe. Gewoon, mooi!

    Beantwoorden
  9. Een wegsmelt log. Ik kan het niet anders benoemen.Extra warmte voor de ontdooiende ziel.
    Liefs
    Hydrangea

    Beantwoorden
  10. Maria-Dolores

    mooi, met al die subtiele tegenstellingen…

    Beantwoorden
  11. Gisteren was ik even los van de computer……….maar dank voor jullie reacties. Liefde- en hoopvol!
    @Zwol: :>) je kunt ook adopteren, graag en gaarne

    Beantwoorden
  12. Zo, deze is mooi Annetta 🙂
    De mooiste regels vond ik, net als Jeg en dat kan haast geen toeval zijn,
    en richt m’n blik naar
    binnen
    in gekeerde pracht
    Bij die werkelijk adembenemend mooie illustratie. Wow!
    Dankjewel.
    Deze gaf mij moed.

    Beantwoorden
  13. ik sluit mij helemaal bij de bovenstaande reageurders aan… lekker, mooi en zelfs prachtig.

    Beantwoorden
  14. Jezzebel: warme woorden op een ijzige dag…..
    Flaxorca: tak!:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

