RSS Feed

**ZINNELIJK***

Geplaatst op

fotoZinnelijk Ik wil niet graag gehoord worden maar wel gelezen er wordt al zoveel gesproken in holle frasen in lege zinnen ik wil je graag beminnen maar alleen stil op papier in zachte tedere zinnen Annet Lemaire © kunst: Vladimir Zuzunin

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Mooi geschreven alleen de link met het plaatje zie ik niet zo… Tekst zoekt naar rust en het kunstwerk juist absoluut niet…?

    Beantwoorden
  2. Eigen smaak? Het is de tegenstelling denk ik. Soms zit ik m’n mond vol tanden

    Beantwoorden
  3. Ze komen niet vanzelf, je moet het publiek opzoeken en het is maandag

    Beantwoorden
  4. daar heb je me…

    Beantwoorden
  5. Ben ik ook al, maandag, wasdag he, dus ik heb me eerst gewassen en nu is het al dinsdag! ;^)

    Beantwoorden
  6. Vergeet ik te zeggen dat het mooi is.

    Beantwoorden
  7. Ah ik kom wel kijken hoor, soms alleen wat later ;-).
    Een erg teder versje!

    Beantwoorden
  8. een dag later dan de maandag,maar ik ben er wel…. wees niet bedeesd…je kunt zoveel!

    Beantwoorden
  9. Mooi vind ik deze.
    Het zoeken naar mooie tedere zinnen, wat een gevecht kan dat zijn.
    En soms is zacht en teder helemaal niet wat de lading dekt. Dat is het moeilijkste van schrijven, om de woorden te vinden die waar zijn.
    Je zegt hier heel veel Annet, ik vind de woorden prachtig.

    Beantwoorden
  10. Wat lief dat jullie hier waren in woorden van satijn. ‘Robijntjeszacht’
    :>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

