RSS feed

**Vergeving**

Geplaatst op

fotozolang geleden spoelde ik hier opnieuw aan land Na de laatste verandering kon ik bijna niets met mijn computer. Hij had uit- en toevallen. Hartkloppingen, struikelde van de trap, had last van zijn nieren en zijn haar viel uit. Ik kon niet reageren op bezoekers. Ik kon niet aanbevelen. Nu staat er een kameraad op zolder, uit het opvangtehuis voor hangcomputers. Ik schrijf op mijn oude Apple Mac- computer, ontvang er post en kan er mooie mails op maken en teksten met puntjes, cedilles enzovoort. Komen er reacties via de krantenlog binnen dan ren ik:>) naar de pc en kan er reageren en aanbevelen. In het allereerste begin kon ik ook niet goed omgaan met alle reacties, komend van het zo rustige web-log.nl Dus hierbij excuses voor mijn wat a-sociale reageergedrag van voor deze tijd. kunst: J.D. Hodges

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. oproep aan de meermin: u moet zich verkleinen

    Beantwoorden
  2. Herkenbaar, computer problemen… Het zit m.i. hielegaar goed met de reacties hoor! Het geheenenweer houdt je van de straat zal ik maar zeggen ;-).

    Beantwoorden
  3. ‘k Ga effe een appeltaart bakken:>)

    Beantwoorden
  4. ik een klein stukkie, ik ben niet zo lekker

    Beantwoorden
  5. ’t is je vergeven, Annet. (En mijn Mac is ook mijn kameraad, ik praat er ook gezellig tegen.. ;-))

    Beantwoorden
  6. nou mijn mac staat voor straf onder een bureau met zijn plaat naar de muur 🙂
    hoi Annet

    Beantwoorden
  7. Rare dingen, computers.
    Ze zijn af en toe toch wel heel gemakkelijk, brengen de medemens bij je in de huiskamer, maar dan moeten ze het natuurlijk wel doen!

    Beantwoorden
  8. @marlis: wat heeft ‘ie misdaan dan? 😉

    Beantwoorden
  9. Hij – um – deed het goedna de verandering hier niet meer.
    Canina: PC is bevriend met Apple Mac, een kompjoeter is leuk maar ook niet leuk, het zijn net levende wezens maar toch anders, nou ja
    Marlis: jij of je computer:>)
    Ach Manus: pleister op je buikie:>)
    Hi Indi:>)

    Beantwoorden
  10. Kalmpjes aan Annet met de PC …en dan maar weer
    een …..flink stuk appeltaart!

    Beantwoorden
  11. Klein stukje Fravapa….wintertrek geeft dikke nek

    Beantwoorden

Geef een reactie

