RSS Feed

**DE OCHTEND**

Geplaatst op

fotokunst: Erik Koen Het blauw van de lucht vlucht door de takken het grijs verdwijnt langs het groen van de ceder het waait kleuren boven de bomen de zon licht plekken op in de kamer een silhouttenspel van mezen en mussen liefdesstreepjes trekken lange witte lijnen door het hoge blauw zin om een dag vol beloftes te kussen Annet Lemaire

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Heel mooi! liefdesstreepjes… word ik helemaal blij van. Groet missjan.

    Beantwoorden
  2. Prachtig! Dat elke dag zo beginnen mocht…

    Beantwoorden
  3. ..Goedemorrgen allemaal!!!!
    Mijn voelsprieten doen het al!

    Beantwoorden
  4. Dank voor het reageren: Missjan, Flaxorca en Fravapa

    Beantwoorden
  5. Waar zijn alle loggers heen, waar zijn zij gebleheven…tumdiedum, lalala, en snif

    Beantwoorden
  6. Hier is er weer eentje, die nodig naar bed moet, de wekker staat op zes uur!
    Mooi geschreven, zo blij en luchtig, ik word er erg vlinderachtig van.
    Welterusten.

    Beantwoorden
  7. Erik Koen, nou, die kan prachtig licht brengen.

    Beantwoorden
  8. Heb je gezien, dat het al sneller licht werd?

    Beantwoorden
  9. Nu dan met mijn eigen keurmerk en ik ga nog even naar je engel kijken.

    Beantwoorden
  10. Heerlijk die ochtenden zo vroeg en het opkomende licht zo positief we gaan de goede kant weer op.

    Beantwoorden
  11. Ha Zilver en ik moet de hunebedden nog verschonen, schone lappen erop. Dan slaap je maar door, wel honderd jaren lang.
    Sjoukje, ja heerlijk he

    Beantwoorden
  12. Hi, ik zie je blog voor het eerst. Mooie tekeningen. Zachte kleuren. Poetisch. Kom hier nog eens terug.
    Dank voor je reactie op Mary Dresselhuys.

    Beantwoorden
  13. tis nou kwart voor acht: Annet dankjewel, nu heb ik weer zin om de dag vol beloftes te kussen. En een kus voor jou. Mm

    Beantwoorden
  14. Tot ziens Klaverblad bij Voelsprieten!
    Ontvangen en kus terug!
    :>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

