RSS feed

Geplaatst op

fototoneelstuk: een bewerking van De Stille Kracht waar: in theater Geert Teis in Stadskanaal wanneer: vrijdag 19 januari aanvang: 20.00 uur toegang: 18 euro CJP: 16 euro met: Tom Jansen, Johanna ter Steege, Victor Reinier, Hajo Bruins en vele anderen fotograaf: onbekend talent bron: De Kanaalstreek  

Nee hier niks. Nou ja, weinig. Wat takken en een oude berk die omhelst werd door klimop. Even verderop een rits dakpannen en een schuurtje. De man is met tas en al naar Stadskanaal. Met het streekvervoer. Even een uitspatting in de vorm van kibbeling bij vishandel Boels. Een viswinkel, zo kraakhelder, zonder geur en alles blinkend gepoetst. En de bediening zo hartelijk! Mijn moeder zei altijd: ‘Een goeie viswinkel moet je niet ruiken’. Da’s andere koek dan bij de viskraam Wolff in Gieten. Als het autoportier opengaat ruik je de olie al. Je maag komt licht omhoog. Ik zou nu een recept van viskoekjes kunnen doorgeven maar ik tik rechtstreeks in dus het recept komt nog een keer Een andere keer, een andere vis, een andere beer, een andere veer. Zo’n storm is doodvermoeiend!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ik vergeet de kop! Dit is een aanwijzing. Ik ga naar benee, ‘legge’op de canape (met streepje op de eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee)

    Beantwoorden
  2. Vis, wat heerlijk !!! Bij mij thuis ben ik een van de weinige die alle vis lekker vindt. Mijn man lust het al helemaal niet. Als ik op een feestje, met buffet, of, in de zeldzame gevallen, uit in een restaurant, dan neem ik ook meestal vis, omdat ik dat thuis nooit klaarmaak. Dat is dan inderdaad een heerlijke traktatie.
    Ik hoop dat het jullie heerlijk smaakt !!!
    veel liefs
    Moniquehttp://jikkemiene.nl

    Beantwoorden
  3. …en zo hartelijk de bediening..hoe ziet dat er uit bij de visboer? Armen om je nek voor een omhelzing? O nee, deze ruik je toch niet. Oké!

    Beantwoorden
  4. Oeps. Gaan we samen een keer vis halen als je hier bent in Drenthe Monique:>) Het was weer goed van Boels. Ik krijg hier premies voor, sluikreclame.
    @Frafapa: heel veel armen om je heen als een octopus (sy):>)
    @Zilver: wat enig. Even kijken hoe je alles weghaalt……..geen schuldgevoel hoor, je bent er toch? Knuffies aan alles om je heen. Lekker klef hè en toch leuk.

    Beantwoorden
  5. Ik krijg je niet weg Zilver. Zelfs de machine wil dat niet:>))

    Beantwoorden
  6. Dank je wel, je bent top, nou ik wacht af!

    Beantwoorden
  7. Ohhhhhhhhh, ik ben zo dol op klef, er gaat niks boven klef, als er meer klef was, dan was er nooit oorlog en gedoe op het vkweblog, LANG LEVE THE KLEF!

    Beantwoorden
  8. Ik ben wel weg hoor, alle sporen zijn verdwenen!;^)

    Beantwoorden

Geef een reactie

