RSS feed

**EROTISCH TONEEL IN STADSKANAAL**

Geplaatst op

fototoneelstuk: een bewerking van De Stille Kracht waar: in theater Geert Teis in Stadskanaal wanneer: vrijdag 19 januari aanvang: 20.00 uur toegang: 18 euro CJP: 16 euro met: Tom Jansen, Johanna ter Steege, Victor Reinier, Hajo Bruins en vele anderen fotograaf: onbekend talent bron: De Kanaalstreek  

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ik was erg geraakt door de foto!

    Beantwoorden
  2. Met deze acteurs moet het goed zijn.

    Beantwoorden
  3. Toen ik Tom Jansen zo zag dacht ik: zo’n man! Ik voelde het in de onderbuik. En Johanna is natuurlijk prachtig.

    Beantwoorden
  4. Krachtige foto. Ik weet dat http://www.volkskrantblog.nl/bericht/100832 het ook zag, maar er geen woorden over losliet (on blog). Wat voelde je?

    Beantwoorden
  5. Wat ik voelde zal universeel zijn:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

