RSS Feed

*Gelijke monniken gelijke kappen, dacht ik*

Geplaatst op

fotoSad Woman Het is helemaal langs me heen gegaan. Dat blauwe blok met uitverkorenen op de voorpagina. Een tijd lang kon ik die voorpagina ook niet ontvangen met mijn ‘oude’ Apple Mac. Ik kon niet aanbevelen, ook heel vervelend maar nu vlieg ik van de appel naar de pc en het is voor de bakker. Daarom begreep ik de opmerking van Z. niet dat ik nu eindelijk op de voorpagina stond. Nu snap ik het. Welk blog zou dat geweest zijn? In ieder geval kreeg ik enorm veel reacties toen. Ik blijf altijd plaatselijk wazig en als ik wakker ben dan kan ik zo kwaad worden! Misschien wel het meest op mezelf. Ik stond een kwartier in de trein langs het perron van Zwolle En mijn tante maar wachten Zij zou mij daar ophalen Om naar ‘t Harde te gaan Voor zo’n heerlijke vakantie op de Noord-Veluwe In Meppel aangekomen begreep ik dat er iets mis was Om maar zo’n Clematismoment te noemen. In m’n voordeel is het niet. Het wordt nooit meer wat met me.  

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ‘clematismoment’ (zwijg 🙂

    Beantwoorden
  2. moedermethond

    Annet je laat me lachen! Blijf, blijf vooral bloggen!

    Beantwoorden
  3. Marlis: vast impatiens (balsemien):>)
    Moeder: ik blog al zo lang, straks ben ik Grandma Mozes:>)

    Beantwoorden
  4. jacob hesseling

    ben je een dark horse, the winning horse of gewoon annet with the horse, in love with drenthe of cause. Prachtige sad woman !

    Beantwoorden
  5. Hee Jacob jij hier……….Ik ga huilen hoor dit is nou Silke……….ik moet wel verliefd zijn…………..

    Beantwoorden
  6. Nu ga ik weer naar m’n hunebed…..

    Beantwoorden
  7. Maria-Dolores

    :-)))
    vind het wel een goed teken als je ‘al die dingen’ een beetje aan je voorbij laat gaan. als het écht belangrijk is, ontdek je het op een gegeven moment tòch… ik had na drie opmerkingen over ‘bloggers in het blauw’ al door wat er bedoeld werd…

    Beantwoorden
  8. Ook voor mij duurde het even voordat het kwartje viel. Vooral toch omdat ik eigenlijk nooit naar de VKblog pagina ga. Ik doe alles via een RSSReader en daar zie ik alleen maar de bijdragen zelf…
    Over kwartjes gesproken… die clematis die ken ik niet?

    Beantwoorden
  9. Ja daar heb je gelijk in Maria. Bloggers in blue
    ……….
    Flaxorca: Wat is een RSSReader? Het is de Clematis uit het repertoire van dr. Bach, geen muziek maar het helpt wel als je al te dromerig bent (Bachbloemenremedies, helpt geweldig bij kinderen en dieren die veinzen niet)

    Beantwoorden
  10. Ik gebruik zelf http://www.rssowl.org/. Het is een programmaatje waarin ik alle blogs die ik lees kan bijhouden. Krijg dan bijvoorbeeld te zien of er een nieuwe reactie/bijdrage van die specifieke blogs. Maar er zijn verschillende van dit soor programmaatjes…

    Beantwoorden
  11. ja zie je wel, lach ik wéér

    Beantwoorden
  12. Flax: okay:>)
    Momeho: allright:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

