RSS Feed

lENTETUIN IN JANUARI

Geplaatst op

Molshopen als van een tuin in beweging. Ondergronds is er veel te doen door Oom Mol. Misschien is het Victor wel. Victor Mol. Of was het Viktor?

Als de boerman ziek is (een gebroken arm) dan zien de mollen hun kans. En ze graven en graven. Hij bestrijdt ze al sinds mollenheugenis. Ik trap ze maar plat. Daar hebben ze vast de P over in. Sorry, ik ben maar een dom mens. Een van de vele domme mensen.

BereNklauwen komen op. Koolmezen zingen een lentelied.

We zitten midden in een grote verandering.

Hoe ga je daarmee om?

Vertrouwen hebben in een goede afloop?

Je laten leiden door het water.

De zee komt ons halen.

Verdrinken is een milde dood, las ik eens ergens.

Sorry, ik wou ook dat het niet zo was.

"De mensheid gaat aan vlijt ten onder" was een boek van Max Dendermonde.

DE KUNST VAN HET NIETSDOEN (nou ja een ietsiepietsie dan)

Let’s hold together.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Hallo Annet,
    Ik breng je hier een tegenbezoekje. Je was op mijn website en schreef daar een mooi gedichtje. Bedankt hiervoor. Daar ben ik altijd weer heel blij mee. Jouw weblog ziet er heel mooi en verzorgd uit. En zo te zien moet ik dus meerdere keren eens terugkomen omdat er veel te lezen is. Zelf heb ik ook veel foto’s gemaakt van alles in de natuur. En daar dus weer fotoalbums van. Maar ik plaats je weblog bij mijn favorieten en kom graag weer eens terug om je belevenissen te lezen.
    Groetjes en veel succes met je mooie weblog.
    Bep

    Beantwoorden
  2. Hallo Bep, dat is aardig van je. Ben hier al een tijd niet geweest. Na de verandering hier ging het lange tijd nogal moeilijk iets te plaatsen. Heel jammer, had het hier goed naar m’n zin.

    Tot ziens hier of op het VK-blog.

    Beantwoorden

Geef een reactie

