RSS feed

**HOLLE VATEN KLINKEN HET HARDST- BERICHTEN VANAF HET OORLOGSFRONT**

Geplaatst op

fotoEN HEKSEN WETEN ALLEMAAL HOE HET AFLOOPT MET JONGETJES DIE CARBID (KARBIET) AFSTEKEN…… lees: Erich Fromm

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ik vind dat de redactie alle jongejtes moet waarschuwen. Er gaat weer voor miljoenen de lucht in. Vuurwerk als verlengstuk van de phallus…zou Freud zeggen…Maar wat zegt FROMM?

    Beantwoorden
  2. Jaap van Nieveld Goudriaen

    Zucht… hier ook die carbidbussen, sinds vanochtend 10 uur, bij mijn buurman nota bene…

    Beantwoorden
  3. Er was een toegangsstoring en daardoor kon ik de tikfout niet weg halen. Scuse!

    Beantwoorden
  4. Jaap bij jou ook! Voor het eerst dit jaar hier tegenover. De twee jongetjes zijn bezig! Ik zit onder de drank en diazepamm. Ik huil van ellende!!!!!!!
    Hold me!!!
    Zwol: jongens rond de 18 hebben nog geen identiteit en de psycholoog ziet ze als kanonnenvoer. Hitler had de oorlog nooit in zijn eentje kunnen voeren…….ze hebben behoefte aan iemand die het zogenaamd weet!

    Beantwoorden
  5. Arme vrouwen die ze later trouwen Zwol met gescheurde vagina’s!

    Beantwoorden
  6. Jaap van Nieveld Goudriaen

    Holding you sweetie…
    Hier is het elk jaar hetzelfde. Geen jongetjes, maar lokale dertigers met een goede baan. Met zes bussen naast elkaar staan ze daar de hele dag te knallen. Elke vijf minuten een salvo van zes keiharde knallen.

    Beantwoorden
  7. Mag er ook een heks deze kant op a.u.b.. Ohhh knetter word ik ervan, en ook hier volwassen kerels……
    Gisteren hele mooie dingen gelezen over heksen. Wijze mooie vrouwen!

    Beantwoorden
  8. Eventjes off-topic.
    Mag ik even "inbreken" om u en uw lezers een gezond en gelukkig 2007 te wensen?
    Dank u voor de "storing".
    De beste wensen allemaal:
    Jos.

    Beantwoorden
  9. Gossie Annet, ineens strijdbaar geworden? Staat je wel goed, die driftige muts van je Steenbokmoeder (grapje hoor…)

    Beantwoorden
  10. Nou, prima stukje, ik hoop dat ze het voortaan als info bijk hetvuurwerk stoppen!
    Dikke kus!
    Vuurwater maakt ons lelijk van binnen en van buiten, spuw het uit!Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  11. Vandaag is de wind en de rust teruggekeerd. Dank voor jullie reacties!!
    Maar astroloog toch, ik heb een zon-marsconjunctie, wrauwwwwww!

    Beantwoorden
  12. Wens je een knallend jaar Jos gezien die bom. Schiet maar in de lach!
    Klopt ik werd doodziek van die drank Zilver.
    Kus terug!
    Blessed be Niko:>)

    Beantwoorden

Geef een reactie

