RSS feed

*Marktkramen*

Geplaatst op

Marktkramen Langs marktdraden op zoek naar vloeikaas braken m’n vliezen, het kind gleed langs m’n broekspijp naar beneden waar ik het opving en het nat huilend tegen me aanvleide licht bevend maar vol van gloeigoud zocht ik langs de kramen waar we steeds verder ver- dwaalden in het stadse neukgroen Annet Lemaire ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ja het stadse neukgroen….verdwálen kun je wel in de stad. Een kind warm laten hechten in een warm holletje lijkt me beter.

    Beantwoorden
  2. Zwol: nu zit ik bij een oude pc, voor tien eurie op marktplaats gekocht en kan ik anbefehlen. Een leblam is een lam dat nog bij de moeder drinkt (lebbert). Mensen eten die schatjes. Vreselijk he, o, je kunt hier geen streepje plaatsen op de e. Hebben we dat weer:>(

    Beantwoorden
  3. hahaha…….voor een tientje wil je ook nog streepjes kunnen zetten..
    Dank voor de uitleg van leblammegies!

    Beantwoorden
  4. over lammetjes gesproken…
    ik hoorde pas het suidafrikaans voor nakomertje: laatlammetje…
    vind het zo’n lieve dichterlijke omschrijving…:-))

    Beantwoorden
  5. Waar markten al niet goed voor zijn…

    Beantwoorden
  6. Jaap van Nieveld Goudriaen

    Het komt allemaal door de snert. We zijn het niet meer gewend. Dan loop je op de markt, denk je dat je een windje moet laten, maar "shit!" daar glijdt het al je schoenen in. Het enige voordeel is dat je er vervolgens een leuk stukje over kunt schrijven. Iets aangepast, dat wel :-))

    Beantwoorden
  7. @Bart: enig woord
    @Flaxorca: en al die kramen:>)
    @Jaap: ja zoiets maar dan anders:>)
    Bedankt alvast, ik hoop op plaatsing eens, ping voor de paardjes!

    Beantwoorden
  8. Aanbevolen, het eind is verrassend en liet me lachen.

    Beantwoorden
  9. Ze smelten de dijen!

    Beantwoorden
  10. Jaap van Nieveld Goudriaen

    Hè getver! Kan het nog plastischer?

    Beantwoorden
  11. koen-drijfveren

    plastisch einde.., wel sterk en tegelijk grappig.

    Beantwoorden
  12. Bedankt Blogvolk!
    :>)

    Beantwoorden
  13. De vliezen van mijn zus braken bij het stokbrood.
    Absorberen maar!!!

    Beantwoorden

Geef een reactie

