RSS Feed

*Geknipt voor u*

Geplaatst op

fotoGeknipt voor u was vroeger een rubriek in Vrij Nederland maar misschien nu ook nog wel. Ik weet het niet. Ze namen weleens een knipsel van me op. Nu in mijn eigen vrije weblog:>) Uit de Schakel , huisaanhuisblad in de omgeving van Gieten.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Groots in oprechtheid wel eigenlijk 🙂

    Beantwoorden
  2. Hoi Annet…kun je nog meer over dsie Venema verteln?

    Beantwoorden
  3. Geweldig! En wat een goede vondst om Geknipt voor U nieuw leven in te blazen op het weblog.

    Beantwoorden
  4. Misschien bedoelen ze het ook nog grappig Marlis:>) Het wemelt hier van de Venen Zwol in allerlei variaties:>)
    Dank ijskastmoeder! (ben het niet eens met je naam hoor:>)

    Beantwoorden
  5. ik vind het een bizarre advertentie( dat bedoel jij denk ik ook toch!)

    Beantwoorden
  6. Ja Cor dit is humor:>)

    Beantwoorden
  7. man met sombrero

    Ja, dat lijkt me een fantastisch idee: een eigen ‘Geknipt voor u’ beginnen. Neem jij het op je, Annet? Dan sturen wij de bijdragen!

    Beantwoorden
  8. tempelmanmartien

    Met Marlis eens.

    Beantwoorden
  9. Het is niet moeilijk je Jan Venema al biljartend voor te stellen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

