RSS feed

*De mannenboom*

Geplaatst op

DE MANNENBOOM Haar stem bracht bloemen en bomen de Jacaramba zei ze alsof ik wist wat dat was Hoe hij bloeide in paars aquamarijn en zijn vruchten wierp naar een ieder die ze wou eten Later vloog ze weg geen mens weet waarheen waar de zee woont waar de zee wacht en de Jacaramba haar weke kreeftenbuikje masseert met zachte mannenzalf Annet Lemaire © eerder gepubliceerd op Meander

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. hij is houdbaar, Annet!

    Beantwoorden
  2. Dit gedicht herken ik van je voelsprieten en het raakt me weer net zo als de eerste keer dat ik het las.
    Ik realiseer me nu pas dat het heimweer is, wat het in me oproept.

    Beantwoorden
  3. Dank voor de reacties van Marlis en Berbara. Indi: had dat idee al dat ik al eens geplaatst had, dit gedicht heb ik geschreven nav een dichteres, een kreeft net als jij, die opeens verdween en de verdwazing die toen achterbleef, nu ben ik meer gewend aan verdwijningen op de logs of sites.

    Beantwoorden

Geef een reactie

