RSS Feed

Even kiek'n

Geplaatst op

Geef nooit op…….dus weer eens proberen via de browser OPERA iets op mijn geliefde web-log te zetten.

Leest de redactie dit ook? Ik vind ze namelijk nogal onbereikbaar. Nogal dood. Kan een redactie wel iets hebben of gaan ze ervan uit dat iedereen tegen ze is? Hebben ze inlevingsvermogen? Verplichte karaktertrek naar miene mening.

Krakkemikkig inkomen lijdt tot krakkemikkig loggen?

In ieder geval was het een fijne herfstdag met de Shetlander in de buurt en de overige drie paarden achter het bosje.

Prachtig gezicht die paarden die gered werden van die dobbe. Helaas niet allemaal. En gered door vrouwen! Van mij hebben ze al een lintje! Nu nog de drenkelingen zien te voorkomen die op zoek gaan naar een bestaan. Misschien moeten ze ook gaan grazen en hinniken.

Onze innerlijke kwetsuur is weer gered.

En dat voelt goed!!

Fjord_ani_mooi

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Das een tijd geleden en inderdaad geweldig die vier vrouwen

    Beantwoorden
  2. Das een tijd geleden en inderdaad geweldig die vier vrouwen

    Beantwoorden
  3. Ja, die vrouwen….
    maar vooral de paarden roerden me tot tranen.
    Ik ben alleen zo heel erg benieuwd hoe het met dat ene paard is afgelopen wat het zo ontzettend zwaar had. Ik las dat het naar een dierenkliniek is gebracht.
    Achter deze link kan je trouwens een tamelijk uitgebreid filmverslag van de reddingsactie zien.
    http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/11/3/031106_paarden.html
    Bij het zien krijg ik er weer kippevel van.

    knuffel van Indi

    Beantwoorden
  4. Hi Indi, helaas dus hè van dat arme dier. Het schijnt dat de dood heel mild is……….dit als troost voor al die dappere dieren en vrouwen!

    Beantwoorden
  5. Hi Indi, helaas dus hè van dat arme dier. Het schijnt dat de dood heel mild is……….dit als troost voor al die dappere dieren en vrouwen!

    Beantwoorden
  6. Dag Annet,

    De site is en blijft mooi!
    (Ik kan je per e-mail niet meer bereiken, al een hele tijd trouwens niet. Kun je mij via mijn e-mail adres dan van jou (het juiste) nog eens doorgeven?)

    Beantwoorden

Geef een reactie

