RSS Feed

*Mijn aanbevelingsknop doet het niet en kan de webmeester ook niet bereiken*

Geplaatst op

Dan maar op deze manier

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Hij is fijn! :>)

    Beantwoorden
  2. Maar Annet, hij doet het wel! Ik heb je net aanbevolen (om het uit te proberen).
    Waarschijnlijk heeft het te maken met Javascript. Kijk even naar je Internet-opties of je javascript wel of niet toestaat als je op internet zit.

    Beantwoorden
  3. Annet, ik krijg de indruk dat je zowiezo moeite hebt met het plaatsen van je berichten op het VK-Blog. Is het een idee om dan maar weer terug te gaan naar je oorspronkelijke web streepje log?
    Daar valt, met enige moeite echt wel mee te werken hoor. En, eerlijk gezegd, ben ik daar ooit echt verliefd op geworden(op jouw weblog dus) en heeft mij er toe aangezet om zelf een weblog te beginnen..

    Beantwoorden
  4. Helena, ik zal het straks even aan de man voorleggen.
    Marijke: dat zou ik graag willen Marijke maar ik kan daar niets meer plaatsen, heeft te maken met mijn Apple Mac, dat sluit niet aan bij hun Windowstechniek. Ik ben daar nogal depri van. Als ik maar energie had om achter de pc hier te kruipen, moet dan veel opnieuw dingen leren, pffffft. verliefd:>)

    Beantwoorden
  5. Ik heb je ook zojuist aanbevolen en de knop werkt volgens mij wel.
    Je hebt een prachtig blog en er is veel te lezen en te bekijken. Ik
    ga zo nog even verder op je blog maar dit wilde ik je even laten
    weten.

    Beantwoorden

Geef een reactie

