RSS Feed

*Vrouw in tuin*

Geplaatst op

fotoin eigen tuin kon ik het niet vinden

– geen herfst alleen maar droogte en warmte – ging ik terug naar het verleden…. waar het schilderij komt te staan weet ik niet maar het is van Monet

Door de tuin gaan om de schaduwen te verzamelen

Onder de parasol je bleke huid te bewaren

Toen de wind nog door je haren fluisterde ‘aai

’ en nergens was lawaai

De meeldraden poederden je handen

‘s avonds at je calendula en ramboetans tot hij een doerian naar je gooide,

zwaar en berijpt

jij zocht naar zoete zachte druiven langs de randen van de tuin

Annet Lemaire ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Mooi ‘reisje’ terug naar toen 🙂

    Beantwoorden
  2. mooi impressionisme…..ik kan me voorstellen dat jij Monet=s schilderijen prachtig vind .))

    Beantwoorden
  3. Mooi en sfeervol beeld roep je op, Annet.
    Liefs van een tegenwoordige vrouw..

    Beantwoorden
  4. Dank Berbara, Jeg en Marijke……..na een week loslaten ga ik me weer eens binden in de loop van aanstaande week……….

    Beantwoorden

Geef een reactie

