RSS feed

*Waarom werd deze pasfoto afgekeurd?*

Geplaatst op

foto?

Advertenties

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. 1. Deze foto jaagt de douanebeambten schrik aan en dat mag niet want dan hebben ze last van agressie op de werkvloer
    2. Het is geen mens maar een dier want het heeft oren

    Beantwoorden
  2. Onbegrijpelijk dat zo’n foto wordt afgekeurd.

    Beantwoorden
  3. Omdat getoond wordt dat een vrouw klauwen heeft?

    Beantwoorden
  4. Warmeovenmoeder: oh, verrek:>)
    Hans: toch wel?

    Beantwoorden
  5. Het haar en de oren zijn bedekt.

    Beantwoorden
  6. Ik kijk toch recht inde camera Zilver?
    Het kost me handen vol geld.

    Beantwoorden
  7. Onbegrijpelijk, je ooraanzet boven op je hoofd is toch duidelijk te zien.

    Beantwoorden
  8. Het toont dat elk mens uniek is en dat kan natuurlijk niet!

    Beantwoorden
  9. In Spanje zou hij afgekeurd worden omdat je oren er niet op staan.

    Beantwoorden
  10. omdat dat geen pas geeft(de romp en de armen moeten eraf)

    Beantwoorden
  11. Volgens mij zijn het aangebreide funoortjes.
    Dank voor het reageren!
    Think positive think love – dit even is zijn algemeenheid:>)

    Beantwoorden
  12. Leuk Cor: geeft geen pas:>)

    Beantwoorden
  13. Hoewel fotografen hun uiterste best doen om aan de nieuwe criteria te voldoen, men voor de beoordeling overgeleverd aan de willekeur van de ambtenaar. Er gaat momenteel geen pasfoto de deur voordat deze met de klant is doorgesproken en samen beoordeeld dmv de door het ministerie geleverde matrix voorbeelden (2006). Hoewel we bij het afkeuren van de foto’s door deze ambtenaren we de foto’s gratis overmaken, vindt ik het geen stijl dat de ambtenaar aangeeft dat de fotograaf het wel gratis over doet. Meer succes heeft de klant door tegen de ambtenaar te zeggen dat de foto wel degelijk voldoet en zijn beoordeling subjectief en ongegrond is. Tot op heden accepteren de ambtenaren de foto dan wel. Dat scheelt de klant een hoop ergernis en tijd.. Bovendien ontvingen we op 7 september een schrijven van het ministerie dat de gestelde richtlijnen als richtlijnen zijn bedoeld en niet als norm. Vraag de ambtenaar of hij dit laatste schrijven heeft doorgenomen, dan zal hij beslist soepeler zijn in zijn beoordeling.

    Beantwoorden

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: