RSS Feed

*Wegwijs*

Geplaatst op

fotofotofotofotofotoOok maar borden gaan kieken in de omgeving. In het kader van ‘strietwaaise’ van Zwollemans. ‘Man man wat een boudel’. Wat een gedoe ja. Foto plaatsen dan versturen. Dan op wijzig klikken weer een foto plaatsen, weer naar wijzig weer versturen enzoveurt. MIsschien doe ik het niet goed. Maar alle foto’s staan erop. Het Koffielaantje is in Eexterveen. Misschien gaat de Gemeente Aa en Hunze eens uitbetalen. Schrijf al ruim twee jaar over Gieterveen en vanuit Gieterveen. Veel werk, leuk om te doen. Maar ik doe toch niet alles voor de kat z’n viool?

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ‘Man man wat een boudel’ zegt de Groningse minstreel Ede Staal op zijn plaat ‘Mien Toentje’. Het zijn van die zinnen die je bijblijven. Die hele plaat/cd blijft je bij trouwens………die stem…………….die sfeer………..

    Beantwoorden
  2. Bij deze dan Annet
    heb ik hier een berichtje gezet
    ik zal eens vaker komen kijken
    wellicht zal het mijn geest verrijken

    Beantwoorden
  3. @Annet,
    dat hoeft niet via ‘wijzigen’. Ik had het op mijn blog gevraagd en kreeg antwoord van Rob. Je zou er even kunnen gaan kijken (in de reacties op de vraag: Meer dan één foto versturen, hoe doe je dat). Je kunt me ook even mailen, want ik snap het nu wel goed genoeg om het voor mezelf te doen, maar niet om ‘en plein public’ uit te gaan leggen hoe het precies werkt en wat je fout kunt doen. Maar de uitleg van Rob op mijn blog zou al voldoende moeten zijn, want ik ben daardoor ook op de goede weg gekomen.
    Groeten,
    Maria-Dolores

    Beantwoorden
  4. Hee Asdale
    ben je af komen dale
    welkom op mijn stek
    met jou erbij is dat
    te gek:>)
    Bedankt Maria-Dolores voor de moeite!

    Beantwoorden

Geef een reactie

