RSS Feed

*Dienstmededeling: sommige logs kan ik niet bereiken*

Geplaatst op

fotoHet is geen onwil of wat dan ook maar ik kan sommige logs niet bereiken. Bijvoorbeeld de log van Heleen of Vod. En zo zijn er nog wat meer. Als iemand bij jou op bezoek is geweest dan wil je ook hun bezoeken maar dat lukt dus niet. Dus bij deze. Wie kent dit probleem? En wat is de oorzaak? Groetjes!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Annet……….ik heb er geen last van maar zal voor jou de proef op de som eens nemen.

    Beantwoorden
  2. Ik mis je reacties hoor, maar we doen het nu via mail en dat is ook heel erg leuk !!!
    liefs

    Beantwoorden
  3. Ja, wat naar dat jij er last van hebt, het enige wat ik heb, ha, ha, op boggebied dan, laat ik over de rest maar zwijgen, is dat als ik bv bij Jeg ben en zo zijn er nog een paar, ik na iets aanklikken alles grijs zie, is ook lastig, maar niet zo lastig als jouw probleem, heb je vk-redactie al een e-mail gestuurd?

    Beantwoorden
  4. Wat raar! Ik heb geen problemen,ik kan alle bloggers gewoon aanklikken en lezen. Ik heb wel een paar keer gehad dat ik op de fotosite van iemand anders kwam op de VKserver, dat heb ik inmiddels gemeld aan de Redactie.

    Beantwoorden
  5. Vreemd hoor….ik heb nergens last van.
    Wat Zilvertje zegt over het "grijs", dat gebeurt bij mij ook wel eens, maar dan moet je gewoon naar beneden scrollen en dan komt de blog vanzelf tevoorschijn.
    (@Zilvertje:Ik wist niet dat je dat bij mijn blog hebt!!)

    Beantwoorden
  6. Probeer nog eens….soms zijn ze aan het experimenteren bij het vkblog….soms heeft iemand
    een te lange tekst geplaatst in de reactie ruimte
    of bijv. in de titel….dan ontstaan er ook vaak grijze vlakken! Het gaat vast weer over; )))

    Beantwoorden
  7. Ik begrijp echt niet hoe dit kan. Als je nou bijvoorbeeld op mijn blog wilt komen, wat gebeurt er dan? Kom je helemaal niet op het blog van mij bijv, of van Vod?

    Beantwoorden
  8. Of iemand dit nog leest weet ik niet. Maar het blauwe balkje rechts onderin hiero wil op sommige logs maar niet vullen. En soms moet ik dan een herstart doen. En dat vind ik jammer om dan niet bij de ander te komen die wel bij mij was. Nu is het wel gelukt bij Helena na veel gepruttel van deze kompjoeter.
    Also bitte dankeschön…………..

    Beantwoorden

Geef een reactie

