RSS feed

*DE GEBREIDE TIJD*

Geplaatst op

fotoMiljoenen sitebezitters vragen of wij naar hun site willen kijken Miljoenen jaren lang kijken wij wijd en breed Tijd is er niet meer de tijd is digitaal opgeslokt Wij zijn verre oma’s en opa’s geworden die eens tevreden sokken breiden en behoedzaam hun pijpje stopten Annet Lemaire ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. En wat doe jij Annet….aai jij de kat….je poezen….of de foto’s op de poezenkaarten.

    Beantwoorden
  2. Dihit is een gedicht dat ik vond op mijn gedichtenkamertje.
    Ik brei gedichten Zwol en ik kom net van InnoXia waar ik een liedje gezongen heb

    Beantwoorden
  3. Wij aten thuis van gebreidde borden.

    Beantwoorden
  4. gedichten breien dat is heus niet zo’n gek idee ( ik heb het trouwens nooit verder geschopt dan sokken stoppen…..)

    Beantwoorden
  5. zondag is goed
    ^:^

    Beantwoorden
  6. Is het niet of wel gebreide borden Indi? En gehaakte lepels?
    Ooooooooh Innox ik kijk nu pas! Ik zal je mailen.
    Veel is stopbaar Cor, behalve winkelhaken daar kom ik niet uit!

    Beantwoorden

Geef een reactie

