RSS feed

Lief weblog

Geplaatst op

013l

»

  1. hoi annet, ik heb net een reactie geplaatst op het vernieuwde volkskrantweblog, onder je wayne dyer stukje. Maar de reactie vloog weg.

    ik heb laatst een liedje gehoord dat ging zo: de volkskrant de volkskrant de volkskrant is een kutkrant!

    En zoiets had ik ook wel onder jouw logje gezet want meid meid jeetje mekreetje (en dat is om het netjes te houden, want een paar godvers waren meer op zijn plaats!!) ik kon me niet eens op je tekst concentreren, door de flitsendkleurige BEWEGENDE!!! reclameboodschappen onder én boven je logje… zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd daar?

    Eh oh ja, wayne ddyer – niet morgen maar nu!: daar heb ik ooit (wel lang geleden) ook weleens iets nuttigs uitgehaald 😉

    ps, voel je vrij mijn opbouwende kritiek aan de redactie/webdesigners (?) door te spelen!

    verder veel liefs en de groetjes van marlis

    Beantwoorden
  2. Annet Lemaire

    Even zien of dit lukt…….

    Beantwoorden

Geef een reactie

