RSS feed

*Wissewasjes*

Geplaatst op

Wist u dat: ik graag langs meerdere logs zou lopen maar dat de tijd me daarvoor ontbreekt. Dat ik sommige weblogs helemaal niet meer bereiken kan, bijvoorbeeld die van Vod of Marlis. Ik doe hierbij de groeten aan Theodora, Doranne, Preacherswife en vele andere voor mij moeilijk te bereiken weblogs. Kale Doperwt niet te vergeten. Bij Indigo kan ik wel kijken maar niet meer reageren. Monique is ook onbereikbaar. Mijn andere Voelsprieten op Web-log is net een rijstebrijberg geworden. Ik neem weleens een hap maar kom er niet doorheen. Dat ik een column à la Martin Bril wil maken maar dat ik volledig vastloop bij alleen de gedachte al. Blokken en brokken vallen accuut op het schrijverspad. Wist u dat: ik niet weet of het rijstebrei is of rijstebrij. Wist u dat: mijn rode cockerspaniël Robin Hood in de moestuin begraven ligt en ik een zakje klaprozenzaad heb uitgestrooid op zijn grafje (ach gossie) en dat dat nu bloeit? Rode klaprozen met hangoren zijn het geworden. En dat ze ‘s nachts blaffen naar de maan? Over de maan gesproken: die staart hier nu naar binnen in oranje en dat hij de vorm heeft van een ovaal? Dat hij hierdoor doet denken aan een stuiterende zeepbel op een sterrenkleed? Wist u dat: dat je hier nog pikdonkere nachten hebt en het sterrengepinkel kunt zien? Dat als ik nu een vallende ster zou zien zou wensen dat Zilvertje terugkwam?

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Jouw wens is al vervuld! Kijk maar eens gauw rond.

    Beantwoorden
  2. De rode klaprozen oren van Robin, mooi gevonden.

    Beantwoorden
  3. Ja heb het voor elkaar gekregen (nee hoor Zilvert) kan je helaas niet bereiken Thera. Mensen willen jullie niet zoveel foto’s plaatsen op de log:>)
    Dank je wel Meindert.
    Heb jij eigenlijk een weblog?

    Beantwoorden
  4. Zwollywood

    Hoger intern geheugen op de PC zetten die snel plaatsjes kan ‘trekken’. Overigens was ik hoken en nu moe in de beentjes….

    Beantwoorden
  5. Lieve Annet, ze zijn denk ik bezig met werkzaamheden, ik kon gister haast niet op Theo zijn log komen en spaarzaam op die van me zelf, zag dan: kan pagina niet weergeven, jammer dat ze het niet melden. Dikke kus en zo even heeft het hier 15 minuten geregend.

    Beantwoorden
  6. Zilvertjeszwol dank voor info. Lekker plantennat.
    Leg de beentjes maar hoog Zwol.

    Beantwoorden
  7. Ik zou willen dat ik hier ook nog van die pikdonkere nachten kon hebben, zodat de sterren zo mooi zouden glinsteren als glittertjes op een zwart fluwelen kleedje. Maar helaas is er altijd wel ergens licht aanwezig wat het zicht beperkt.
    Kunnen we inplaats van een autoloze zondag eens een licht-loze donkere maan-dag doen?
    Een glinsterende groet
    Hydrangea

    Beantwoorden
  8. Subliem die klaprozen Annet!
    Zilvertje is nog niet terug?

    Beantwoorden
  9. Dank voor je groeten.
    Hoe komt het dat je sommigen niet kunt bereiken?
    En hoe gaat het verder in het veendorpje? Ook zo’n mooie regenbui gehad vanmorgen?

    Beantwoorden

Geef een reactie

