RSS Feed

*Verwarring*

Geplaatst op

foto‘Boris heet ik’ zei ze. ‘Boris?’ herhaalde ik. Ze had een rank figuurtje en keek me met grote ogen aan. Ik zweeg. Was ik nu gek? Ze gaf geen enkele verklaring voor die naam. ‘Ik dacht eerder aan Fietje’ zei ik. ‘Fietje van Sofietje’. Ik schreef haar maar ze schreef niet terug. Vreselijk is dat als mensen niet terugschrijven. Je gaat je van alles bedenken. Lag het aan mij? Of had ze veel te verbergen? Ze danste luchtig door het bestaan. Deelde overal enthousiaste kussen uit. Streek met room over andersmans zinnen. ‘Ik kom uit Hillywood’ zei ze. ‘Hilversum’ zei ik. ‘Nee Hillywood’ herhaalde ze. Nooit schreef ze terug. Om gek van te worden.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ook dit log leeft en beveelt zichzelf aan. Wonderlijk.
    Ben nu al vergeten wat ik zeggen wilde.

    Beantwoorden
  2. man met sombrero

    Hallo Annet. Bedankt voor een goed tip. En wat maak je prachtige tekeningetjes!

    Beantwoorden
  3. Lieve Annet, wat is het warm he, hoe is het met je dieren, hebben die er ook zo een last van?
    Liefs, Zilvertje

    Beantwoorden
  4. At your service man met sombrero. Oeps:>)
    Hi Zilvertje, ze passen zich goed aan. Beter dan ik:>) De paarden kunnen schuilen onder de bomen. Fijn hoor voor ze. Ieder dier zou moeten kunnen schuilen. Maar ze zitten allemaal omheind en staren naar wat bomen in de verte. Ik denk aan parasolletjes om die uit te delen.

    Beantwoorden
  5. jeg syneseven stilstaan bij...

    Hej Annette…..uk bedoel eigenlijk wel iets anders dan het horusoog, maar het zou ook best dat oog kunnen zijn…iedere interpreatie is feitelijk mogelijk.
    Leuke blog heb je…en je tekeningen ( of wat het ook mogen zijn) vind ik echt schitterend. Je kunt er echt in zien dat je liefde hebt voor beesten.
    Teken/schilder je ook andere dingen?
    Ik teken ook wel beesten maar echt totaal anders.
    Zet er wel iets van op m’n blog.
    Ik wist niet dat Wijnberg is overleden, niets over gelezen of gehoord…en Hans Snoek!!..een geweldig mens, die veel voor de Nederl. dans heeft betekend.
    Maar in de beginfase werd ze ook verguisd in de balletwereld. Ze heeft het soms erg moeilijk gehad.
    Leuk dat je les van haar hebt gehad. Je hebt de beste "Juf" getroffen die mogelijk was….

    Beantwoorden

Geef een reactie

