RSS feed

La douce Drenthe

Geplaatst op

Via de browser Opera nu wat geschrijf. Getik bedoel ik. Gisteravond wilde dat niet lukken. Het was toch allemaal ook goed. Ik was dik tevreden. Maar er zijn altijd mensen die denken dat het beter moet of zo. Van mij hoeft het niet. (Ik ben al geweest:>). Even mopperen. Heerlijk!

Een leerproces hoeft voor mij ook niet. Alleen op spiritueel gebied of een nieuw gedachtenpatroon erbij. Dat is ook interessant. Ja toch niet dan?

Al een paar dagen het idee, het gevoel dat ik in een ander land wakker ben geworden. Vanuit IJsland ben ik opgestaan in Frankrijk. In zuidfrankrijk (is dit de nieuwe spelling?). Kwaait het ja naait. In mijn blaadje SNORHAREN hanteer ik een ‘aaige zpelling’. Wel zo makkelijk.

Ook zoiets. Bij het gaan naar een ander mailadres. Van Planet naar HetNet is mijn website verdwenen. De website van Snorharen. Of het niks is!

Intussen heb ik last van een vluchtdarm. Een combinatie van zenuwen en een salmonella-aanval?

Heb nog niet kunnen ontdekken waar ik het menu kan veranderen.

Ben nog zoekende in de computerwoestijn.

Gek dat ik meer van dat sombere weer hou dan van dit zonovergoten geheel.

Net als een goed huwelijk denk ik. Het wordt gezapig. Ik hoef er niet aan te werken het komt allemaal naar je toe.

Oh, ik hoor de bermmaaier.

Daar gaat het oranje havikskruid!

Nederland wordt steeds natter.

O, nee Nederland wordt steeds droger.

‘Zo kan het regenwater beter wegstromen’.

Welk water?

Was de Gemeente en de politici maar wat spiritueler.

Maar ja, mannen hè.

Op een enkeling na kunnen ze zich voornamelijk geven bij voetbal.

Die ballen weten wat!

:>)

Teapotmousemk

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Helaas is de ezel niet getrotterd en die andere ook niet. Wie heeft er nog meer een Apple Mac?

    Gedag en sterkt u voor een handopzijnde hagelbui. Vooral de tuinierders onder ons.

    Beantwoorden
  2. Helaas is de ezel niet getrotterd en die andere ook niet. Wie heeft er nog meer een Apple Mac?

    Gedag en sterkt u voor een handopzijnde hagelbui. Vooral de tuinierders onder ons.

    Beantwoorden
  3. De ezel is vertrokken.

    Piep zei de muis in de theepot………..

    Beantwoorden
  4. hoi Annet, ja ze maaien het er allemaal weer af. Je weblog ziet er op het moment puik uit, dus hevige rampen zijn er nog niet geschied met al het geverhuis.

    de ballen maar weer! 🙂

    Beantwoorden
  5. Hoi Annet,
    wat jammer van dat havikskruid. Ja bij ons is de man met de moderne zeis ook al weer langsgeweest, wat een kaalslag. Gelukkig stopt hij vlak voor de bebouwde kom eindigt, voor nu althans dus buiten de bebouwde kom is het gelukkig nog even genieten !!!

    veel liefs !!

    Beantwoorden

Geef een reactie

