RSS Feed

*Kleine dingen*

Geplaatst op

fotofoto: de tuin vandaag Maandag nog met beenwarmers op de bank en de verwarming aan. Heden puffend en langzaam bewegend in de tuin. Leuk zaaiwerk gekocht in Gieten. Gewoon in goed vertrouwen betaald in een voor dat doel klaarstaande trommel. Fruit enzo gekocht bij de Lidl. 30% goedkoper dan bij de C1000. Een aubergine voor 85 eurocenten. Aardbeien voor 1,80. Veel feest voor relatief weinig ping! Ofwel eerlijke ping. Vanavond drie purperen zonnehoedjes geplant in een pot. Ik raak ze anders kwijt in de tuin. Cosmea komt op. Het hartgespan vormt nu een parasol voor de groententuin. Spelen zelf voor regenwolk.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Gidsvermelding

    Hierbij alvast een vol gietertje voor de komende dagen…

    Beantwoorden
  2. Ha Annet, ja wat een tegenstellingen he, maar toch doet de tuin het blijkbaar goed. Het ziet er zo mooi uit. Mijn dochter houdt ook zoveel van tuinieren. Ze staat elke maand in een blad Groei&Bloei met haar tuin. Groetjes Lidy

    Beantwoorden
  3. Oh wat leuk Lidy. Dat blad las ik graag kreeg het van een tuinvriend te leen uit Laren.
    Yumyum zeggen de plantjes G.

    Beantwoorden
  4. ‘Alles ziet er anders uit als de zon schijnt’

    Beantwoorden
  5. mooie tuin door een kokertje gezien

    Beantwoorden
  6. Poetisch Annet.
    Heerlijk bijna nostalgische tuin foto, lekker dromerig.

    Beantwoorden
  7. Hoi Annet,
    Heel hartelijk dank voor jouw mooie kaartje. Ik zal jouw e-mail adres gelijk even in mijn adresboek zetten. Jammer dat je niet kunt reageren op mijn mutabilis.punt.nl log. Ook niet als je een fictief punt.nl adres opgeeft bij punt nl ??? Dit heeft iemand anders ook al een keer gedaan om te kunnen reageren.
    Wat een mooie foto, heerlijk nu om in de tuin te zijn. Vanavond weer met mijn gietertje langs alle potten en nieuwe aanplant. Mijn lijsternestje is helaas verlaten. Mijn poes CP zat vanmiddag in ene midden in de boom boven op het nest. Moeder lijster kon ontkomen, maar komt nu niet meer naar haar eitjes terug jammer genoeg. Dat heb je met katten in huis. Het zijn en blijven jagers !!!
    liefs

    Beantwoorden
  8. ali cirillioglu

    Annette @
    " Kleine dingen " ?!
    We staan hier midden in de Hee-L te verbranden en straks in Duitsland… !:-)
    HEET ! HEET ! ZonneBallen… Voetballen 🙂
    Geen slecht idee : " Spelen zelf voor regenwolk!"
    Water…? Cool Water 🙂
    Veel Succes en Sterkte,
    Veel Liefs, Gegroet en Selam…

    Beantwoorden
  9. Ja hoor daar was ze weer, de anonieme schrijfster. Hoe ging dat spreekwoord over de ezel nu ook al weer ??? ; )
    liefshttp://mutabilis.punt.nl

    Beantwoorden
  10. Prachtige foto, spelen zelf voor regenwolk, is leuk gevonden.
    De kleine dingen zijn de grote dingen, de mooiste dingen. Liefsssssssssssssssss!

    Beantwoorden
  11. Je hebt een mooie tuin vandaag Annet!

    Beantwoorden
  12. Ja dank voor het reageren.
    Ben wat laat……

    Beantwoorden
  13. Oproepje aan Moon: neen het lukt niet helaas misschien komt het door mijn Apple Mac. Ik heb de poezen binnen. Ze hebben een kennel aan huis. Ik hou teveel van vogels….het is een hele klus maar het lukt gelukkig!
    Doeg!

    Beantwoorden

Geef een reactie

