RSS feed

*HARIG*

Geplaatst op

foto‘Happy birdsday’ voor ons mens vandaag. En nog een harige dag gewenst! Bart, Soesja, Joep en Jubelien en enkele zwervers (dit benne de katte) Voor iedereen een stukkie muizentaart!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Zwollywood

    Gefeliciteerd Annet…Tweeling van het eerste uur.
    Waarom dacht je dat ik een ander sterrenbeeld had…..in heb asc. boogschutter…..
    Fijne dag……drink nog maar een Drentse gluhwein..aaai de katten…..en kus je horse. Groet!

    Beantwoorden
  2. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
    hier is oranje Moonfairy
    groet feliciflapstaart en liefs Moonfairy

    Beantwoorden
  3. Happy birthday to you
    Happy birthday to you
    Happy birthday dear Annet
    Happy birthday to you
    And many Moooooooooooooore

    Beantwoorden
  4. Ben ik toch weer anonime bezig, tsjonge je zou toch zeggen na één keer weet je het wel, maar zo zie je maar ik blijf koppig bezig.
    Van harte lieverd !!!

    Beantwoorden
  5. is er nog (s)taart? ūüôā

    Beantwoorden
  6. Ben jij ook jarig vandaag, kom ik wel mooi laat achter! Hartelijk gefeliciteerd, dikke kus en ik hoop dat het een prachtig jaar wordt!

    Beantwoorden
  7. Jarig zijn!
    Een taart
    twee op koffievisite
    drie grote afwassen
    vier glazen stuk
    vijf theedoeken in de was
    zes flessen frisdrank op
    zeven rozen in een vaas
    acht schaaltjes met lekkere dingen
    negen keer koffiegezet
    tien lieve wensen voor die lieve Annet.
    Zilvertje.

    Beantwoorden
  8. Hoi Annet, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, al ben ik natuurlijk weer een dag te laat. Maar ik heb een poezenblogje gemaakt en geef het jou cadeau!

    Beantwoorden
  9. Dankoewel. Leuk van Zilvertje! :>) Marlis en kan nu misschien richting Moonfairy
    Zwolly in een verjaarslog voor Jacob zei je ‘ik ben ook een Ram Jacob!’ Toen reageerde ik nog met ‘en ik ben een halve Ram’.
    Weet niet of je dit nog leest. Mijn ac. is steenblok en dacht dat dat voor elk jaar gold maar weet dat niet zeker, dit as vanwege de sterrendagen van de astroloog Gary Goldscheider.
    De sterren zeggen waar het op staat. Alles leeft en is bezield. Joepiedepoepie.

    Beantwoorden
  10. Owww….ik ben een dag te laat. Maar dan nog komt het uit een warm hart: Alsnog van Harte gefeliciteerd Annet!
    Ik wens je veel zonneschijn, lachkriebels en inspiratie-stormen toe in je nieuw levensjaar.
    Hydrangea

    Beantwoorden
  11. Nog bedankt Hydra. Ik kan je log ook niet meer bereiken, net als veel anderen. Zal er een log aan wijden hier.
    Balen en balen is het.
    Doei!

    Beantwoorden

Geef een reactie

