RSS Feed

*Oververmoeid*

Geplaatst op

fotoVandaag een emodag. Vriendin gaat scheiden. Man belde op. Wat moet je zeggen? ‘Ik kan het me voorstellen’ zei ik. Reisgenoot voor de rijdende rechter. Hij zat erbij. Tweeduizend euro direct betalen. Dat vond de rechter ook een belachelijke eis toen hij de afschriften doorbladerde. Er ging al meteen driehonderd euro vanaf. Er stond een lange rij bij de rechter. Allemaal gescanned. Man werd ontdaan van spijkertjes en drie schroeven plus een verdwaalde balpen. Het werd in beslag genomen met een kaartje eraan. Echt waar! De dieren, de tuin en het huis gedaan. Eten gekookt. ‘Makke roni’ met simpele tomatensaus en kwamkwammersloeg. Overdadig zelfs. Nu moe toch weer een blogje gelegd. En een lach voor het slapen gaan. :>)

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ANNET JE BENT EEN KANJER VAN DE BOVENSTE PLANK!

    Beantwoorden
  2. Mag ik graag horen Zwollywood!

    Beantwoorden
  3. Hoe lukt je het toch weer. Altijd zo’n origineel plaatje en verhaal.

    Beantwoorden
  4. Jos Goedmakers

    Annet, je bent een uniek persoon…..maar NU naar bed!…;-)

    Beantwoorden
  5. het beeldje mag zo bij mij in de tuin
    om het goede voorbeeld te geven
    lekker samen dromen tussen de blommen
    zzzzzzzzz

    Beantwoorden
  6. Goedemorgen,
    ik hoop dat je zachte dromen hebt gehad die je mee hebben genomen op een lieve kleine vakantie……
    Liefs

    Beantwoorden
  7. Iedereen is uniek zeggen ze Jos:>)
    Heerlijk dromen in de tuin Doranne ‘een lieve kleine vakantie’ Alice:>) Mooi………………
    En Huls ik ken jou!

    Beantwoorden
  8. Emo is hard werken en kost minstens zoveel energie!

    Beantwoorden

Geef een reactie

